تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس هیات تیراندازی با کمان استان قزوین انتخاب شد

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان قزوین روز سه شنبه با حضور نایب رئیس این فدراسیون و 2 کاندیدا در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.
در ادامه این جلسه، مجید ملاحسنی با کسب 13 رای اعتماد از 17 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات تیراندازی با کمان استان انتخاب شد.
رئیس هیات تیراندازی با کمان استان قزوین در ادامه این جلسه گفت: در زمینه آموزش، هیات قزوین در سطح کشور دارای جایگاه خاصی بوده و دلیل آن نیز به مدارس بین المللی، مربیان و ملی پوشان آن باز می گردد.
ملاحسنی ادامه داد: برگزاری کلاس های مربیگری، داوری و بازآموزی در استان، حضور در سمینارها و دوره های برگزار شده توسط فدراسیون و کلاس های ارتقاء درجه مربیگری و داوری از جمله فعالیت های آموزشی این هیات بوده که در دوره جدید نیز ادامه آنها پیش بینی شده است.
در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان قزوین نمایندگان ورزشکاران، داوران، مربیان، باشگاه ها، آموزش و پرورش به همراه روسای هیات شهرستان های تاکستان، بوئین زهرا، آبیک و قزوین حضور داشتند.
این مجمع با حضور قهرمانان رشته تیراندازی با کمان کشور از جمله اسماعیل عبادی، یاسر عموئی و جبرائیل عبادی برگزار شد.
مهدی احمدزاده زنده دل نامزد دیگر این مجمع بود که توانست 2 رای کسب کند.
6101/8054 * خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس هیات تیراندازی با کمان استان قزوین انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..