تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسم آلبوم «مهدی یراحی» مشخص شد

کد خبر: ۴۶۷۵۵۷

۱۲۰۷  بازدید

تیزر و طرح جلد تازه ترین آلبوم رسمی «مهدی یراحی» با عنوان «آینه قدی»، طی تاریخ ۶ بهمن ماه ۱۳۹۵ رونمایی می شود. این در حالیست که تاریخ دقیق انتشارِ آلبوم این اثر نیز به زودی اعلام خواهد شد.

وب سایت موسیقی ایرانیان: تیزر و طرح جلد تازه ترین آلبوم رسمی «مهدی یراحی» با عنوان «آینه قدی»، طی تاریخ ۶ بهمن ماه ۱۳۹۵ رونمایی می شود. این در حالیست که تاریخ دقیق انتشارِ آلبوم این اثر نیز به زودی اعلام خواهد شد.

اسم تازه ترین آلبوم رسمی «مهدی یراحی» مشخص شد

ترانه های آلبوم «آینه قدی» از سروده های «روزبه بمانى»، «آرش مهرابى»، «امیرعلى بهادرى»، «امیر حسین مساح» و «رضا شاهین» می باشد و «مهدى یراحى»، «امیرعلى بهادرى»، «احسان نى زن»، «وحید پویان» و «اسحاق اسدبیگى»، آهنگسازی قطعات را بر عهده داشته اند. همچنین تنظیم قطعات این آلبوم بر عهده «سعید زمانى»، «هومن نامدارى»، «پیمان میرزایى»، «اسحاق اسدبیگى» و «مهدى یراحى» بوده و «مجید عبدى» تهیه کننده این اثر می باشد.

شایان ذکر است که جشن بزرگ رونمایى از آلبوم چهارم «مهدی یراحی»، خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان، با حضور هنرمندان، اصحاب رسانه و تمامى عوامل هنرى آلبوم در اولین روز از انتشار اثر انجام خواهد شد. ناگفته نماند از این خواننده، پیش از این سه آلبوم «منو رها کن»، «امپراطور» و «مثل مجسمه» به انتشار رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسم آلبوم «مهدی یراحی» مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..