تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیزات مدرنی که برای آتش‌نشان‌های دبی خریداری شد

تجهیزات مدرنی که برای آتش‌نشان‌های دبی خریداری شد

معضل ترافیک می‌تواند در شرایط خاص باعث مرگ افراد و افزایش قربانیان شود. دوبی نیز از جمله شهرهایی است که با این معضل روبروست و آتش‌نشانی این شیخ‌نشین اماراتی بخش ساحلی خود را راه‌اندازی کرده است.

این تیم می‌تواند در ساعات اوج ترافیک از مسیر دریا به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و اطفاء حریق نماید.

هر آتش‌نشان در این تیم یک جت‌اسکی و یک جت‌پک آبی به همراه شلنگ دارد و می‌تواند به راحتی از آب دریا به عنوان یک منبع خاموش‌کننده پایدار و تمام نشدنی برای حرکت جت‌پک و اطفاء حریق استفاده کند.

این تیم می‌تواند برای آتش‌سوزی‌هایی که در کشتی‌ها، سکوهای نفتی، پلاژهای ساحلی و جاده‌های ساحلی رخ می‌دهد به سرعت وارد عمل شود.

مهمترین مزیت‌های این تیم دور زدن معضل ترافیک در شهرهای ساحلی و دسترسی ویژه و همه‌جانبه در آتش‌سوزی‌های دریایی است.

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیزات مدرنی که برای آتش‌نشان‌های دبی خریداری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..