تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمود گبرلو مجری جلسات پرسش و پاسخ جشنواره فجر شد

محمود گبرلو در صفحه شخصی خود نسبت به اجرای نشست‌های سی و پنجمین جشنواره فجر توضیحاتی ارائه داد.

به گزارشحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انصراف انجمن منتقدان و نویسندگان سینما برای برگزاری نشست‌های خبری جشنواره، محمود گبرلو به عنوان مجری جلسات پرسش و پاسخ جشنواره فجر معرفی شد.

گبرلو درباره خبر انتصابش به عنوان مجری نشست‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در صفحه شخصی خود نوشت:
 
دعوت دبیر محترم جشنواره فیلم فجر برای اداره و اجرای جلسات اصحاب محترم رسانه با هنرمندان سینما را پذیرفتم. امیدوارم جلسات با شور و هیجان برگزار شود. استراتژی‌ام در اداره این جلسات ایجاد فضای گرم و آزاد برای هنرمندان و خبرنگاران محترم و رعایت عدالت و انصاف همراه با احترام و عزت برای طرفین است. امیدوارم با درک درست از مفاهیم گفتمان تعامل خوب و مناسبی بین اهالی رسانه و سینما که یک ضرورت هست ایجاد بشود.
 
در چند روز اخیر اختلافاتی بین انجمن منتقدان و مسئولان جشنواره رخ داد که چند نکته را ضروری می دانم.
 
۱.پیشنهاد یک تشکیلات صنفی در جهت همکاری و یا معرفی افرادی برای داوری و غیره نشات گرفته ازدرک درست تفاهم وهمدلی است.
 
۲. پذیرش یا عدم پذیرش همکاری حق مسلم و بدیهی متولیان جشنواره است.
 
۳. قهر و تحریم بخاطر عدم پذیرش پیشنهادات، یک رفتارغیر حرفه ای و خلاف قوانین پذیرش آداب گفتمان و تفاهم است.
 
۴. جشنواره فیلم یک فرصت طلایی است برای یک منتقد سینمایی تا تحلیل مفیدی در رسانه خود ارایه دهد و همچنین برای یک خبرنگار تا پرسش های خود را با هنرمندان جشنواره مطرح و برای مردم منتشر نماید . پذیرش و انجام امور اجرایی در شان و وظایف او نیست.
 
۵. جشنواره فیلم فجر که تنها جشن سالیانه هنرمندان دلسوز و فداکار سینمای انقلاب اسلامی است باید با شکوه برگزارشود.

گبرلو منتقد سینما که سابقه اجرای جلسات نقد و بررسی جشنواره فجر در دوره سی ام را نیز دارد، از تیر سال ۹۱ تا خرداد ۹۴ مجری برنامه تلویزیونی «هفت» که با موضوع بررسی مسائل سینمای ایران و جهان پخش می شد، بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمود گبرلو مجری جلسات پرسش و پاسخ جشنواره فجر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..