تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزایده واگذاری چهار شرکت به بخش خصوصی واقعی برگزار شد

مشاور سازمان خصوصی سازی از برگزاری مزایده واگذاری چهار شرکت دیگر به بخش خصوصی واقعی که عصر روز گذشته برگزار شد خبر داد.

سید جعفر سبحانی مشاور سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری مزایده واگذاری چهار شرکت دیگر به بخش خصوصی واقعی افزود: شرکت " پتروشیمی دماوند" پس از چندین بار مزایده با قیمت پایه حدود 8 هزار و 270 میلیارد ریال عرضه شد و به فروش رفت.

وی ادامه داد: عصر روز گذشته، مزایده شرکت های پتروشیمی دماوند، فرآوری مواد پروتینی اهواز، تولیدی ادوات کشاورزی اراک و بهره وری کانال های آبیاری و زهکشی میناب رود، در سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

سبحانی تصریح کرد: شرکت فرآوری مواد پروتینی اهواز با قیمت 10 میلیارد ریال، تولیدی ادوات کشاورزی اراک با قیمت حدود 6 میلیارد و 800 میلیون ریال و شرکت چهارم با قیمت 1 میلیون و 500 هزار ریال( 150 هزار تومان) به فروش رفت.

برگزاری مزایده جایگاه های سوخت در 24 بهمن ماه سال جاری

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به تجربه موفق برگزاری دو مزایده جایگاه های سوخت در 15 شهریورماه و 22 آذرماه گذشته، گفت: مزایده سوم جایگاه های سوخت در 24 بهمن ماه جاری برگزار می شود که در آن 60 جایگاه عرضه خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزایده واگذاری چهار شرکت به بخش خصوصی واقعی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..