تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسینی: کسی فساد در فوتبال را پیگیری نمی‌کند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داور دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز با سوت‌هایی که می‌زد بازیکنان را عصبی کرده بود.

سیدجلال حسینی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز صحبت کرد. کاپیتان پرسپولیس معتقد است که داور بازی با سوت‌هایی که در این دیدار می زد باعث عصبی شدن بازیکنان این تیم شده بود.
در ادامه گفت‌وگوی سیدجلال حسینی را با خبرنگار ایسنا می‌خوانید:
* ابتدا درباره بازی مقابل گسترش فولاد صحبت کنید.
ما بازی سختی را بردیم. گسترش فولاد تبریز تیم بسیار خوبی است. در دیدارهای خارج از خانه به سختی به حریفان امتیاز می‌دهد. اگر دقت کرده باشید آنها روز گذشته بازی تاکتیکی و بسته‌ای را مقابل ما به نمایش گذاشتند تا پرسپولیس نتواند به همانند دیدارهای گذشته فرصت گلزنی روی دروازه‌ حریف خلق کند. همین که به این تیم سختکوش توانستیم گل بزنیم و پیروز میدان باشیم واقعا خوشحالم.
* البته داور مسابقه هم کارت زردهای زیادی به بازیکنان پرسپولیس داد.
داور خطاهای زیادی در میانه زمین به سود گسترش فولاد گرفت. خیلی وقت‌ها کارت زردهایی هم که می داد درست نبود. به طور مثال وقتی تیمی بسته بازی می‌کند تیم مقابل باید با انجام بازی سرعتی مقابل آنها فرصت گلزنی ایجاد کند، ولی گسترشی‌ها وقتی ما می‌خواستیم بازی را سریع آغاز کنیم یک خطای تاکتیکی در میانه زمین انجام می دادند و در ادامه به راحتی در زمین خودشان تجمع می‌کردند. من به خاطر این موضوع به داور مسابقه اعتراض کردم و گفتم با وجود خطاهای زیاد چرا به بازیکنان آنها کارت زرد نمی‌دهی؟ داور مسابقه هم بلافاصله به من کارت زرد نشان داد. اگر به آن صحنه دقت کرده باشید، متوجه می‌شوید که من پس از این که داور کارت زرد را نشان داد عصبی شدم و قبل از این که کارت زرد بگیرم بسیار آرام به داور اعتراض می‌کردم.
* یعنی معتقدید داور مسابقه روی روند بازی تاثیر داشت؟
داور این بازی با سوت‌هایی که می زد باعث عصبی شدن بازیکنان ما شده بود. حتی محمد انصاری که بازیکن بسیار آرامی است، به خاطر این سوت‌های اشتباه و بعضا متعدد عصبی شده بود. روی صحنه‌ای که فرشاد احمدزاده کارت زرد گرفت، این بازیکن فقط به داور می‌گفت که بازیکن حریف دو اخطاره است و باید از زمین مسابقه اخراج شود، اما داور بازی به او کارت زرد نشان داد.
* تعداد کارت های زردی که در این دیدار دریافت کردید این ذهنیت را به وجود آورد که بازیکنان دو اخطاره پرسپولیس از روی عمد در این دیدار کارت گرفته‌اند تا پس از گذراندن محرومیتشان در دیدار برابر صبا بدون مشکل به دیدار مقابل تراکتورسازی برسد. آیا واقعا چنین چیزی صحت دارد؟
اصلا هیچ مساله‌ای در بین بازیکنان ما مطرح نیست. هیچ بازیکنی در فوتبال از روی عمد کارت زرد نمی‌گیرد. ما در تمام بازی‌ها با تمام وجودمان بازی می‌کنیم، ولی گاهی اوقات داوران به خاطر مسائلی به بازیکنان‌مان کارت زرد نشان می‌دهند. به طور مثال خود من هر سه کارت زردی که در این فصل دریافت کردم به خاطر اعتراض به داوری بود. این که گفته می‌شود بازیکنان دو اخطاره ما در دیدار برابر گسترش فولاد از روی عمد کارت گرفته‌اند واقعا مسخره است.
* رقابت جالب میان پرسپولیس و تراکتورسازی در بالای جدول رده‌بندی باعث شده تراکتوری‌ها با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ از آنها بخواهند دیدارهای این تیم بعد از دیدارهای شما برگزار شود. این موضوع چقدر در رقابت بین شما و تراکتورسازی مهم است.
من فکر می‌کنم سازمان لیگ برنامه‌اش را از قبل ریخته است و مطمئنا عدالت هم رعایت شده است. این که گفته می‌شود وقتی تراکتورسازی قبل از ما بازی کند به سود ما است، چیز درستی نیست زیرا وقتی آنها پیروز می‌شوند فشار و استرس روی تیم ما بیشتر می‌شود. به خاطر همین موضوع من فکر نمی‌کنم که این مسائل اصلا اهمیتی داشته باشد. سازمان لیگ بر اساس عدالت لیگ را برنامه‌ریزی کرده است.
* اختلاف چهار امتیازی شما و تراکتورسازی غرور را در میان بازیکنانتان افزایش نمی‌دهد؟
خیر . چرا باید مغرور شویم. ما هنوز با تیم‌های بزرگی همچون سپاهان، استقلال و تراکتورسازی بازی نکرده‌ایم. منظورم این است که بازی‌های سخت‌مان هنوز باقی‌ مانده است. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و به این فواصل امتیازی فکر نمی‌کنیم. مساله‌ای که برای پرسپولیس اهمیت دارد این است که بازی به بازی پیش برویم و امتیازات هر بازی را به طور کامل کسب کنیم.
* موضوع طلبتان از باشگاه نفت به کجا رسید، آیا تا به حال پاسخ قانع کننده ای دریافت کرده‌اید؟
هیچ جوابی به من و طلبکاران نفت نمی‌دهند. به معنای واقعی فساد در فوتبال ایجاد شده است و کسی هم این فساد را پیگیری نمی‌کند. باشگاه را با یک کاغذ به یک نفر فروخته اند و یک نفر هم به عنوان شاهد این کاغذ را امضا کرده است، اما در حال‌ حاضر شاهد مشخص نیست کجاست و کسی از آن خبر ندارد. طبق قراردادشان باید طلب طلبکاران را پرداخت می‌کردند اما هیچ کسی جوابگوی طلبکاران نیست. جالب است بدانید اعضای کادر تدارکات تیم سابق که از نفت طلبکار هستند اگر بخواهند بابت طلبشان به کمیته‌ انضباطی شکایت کنند باید مبلغ پنج میلیون تومان را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کنند. این افراد حتی این پنج میلیون تومان را هم ندارند که به خاطر طلبشان واریز کنند. مشخص نیست که حتی اگر این پول را واریز کنند به طلبشان می رسند یا نه. ما جلسه ای را با آقای تاج برگزار کردیم اما متاسفانه به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. آقای تاج که رییس کمیته‌ انضباطی و یا کمیته‌ اخلاق نیست. کمیته‌ انضباطی باید با جدیت به این پرونده ورود کند و برای دریافت طلب طلبکاران باشگاه نفت اقدامی اساسی انجام دهد. تا کی ما مصاحبه کنیم و هیچ کسی پاسخگو نباشد؟

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسینی: کسی فساد در فوتبال را پیگیری نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..