تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از سامانه جامع مصوبات شورای اسلامی شهر تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پرویز سروری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در سیصدوبیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص رونمایی از سامانه جامع مصوبات شورای اسلامی شهر تهران با تسلیت شهادت برخی از آتش‌نشانان در حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو و درگذشت برخی شهروندان در این حادثه گفت: متاسفم که یک خبر خوش در روزهای تلخ مطرح می‌شود. پس از مدت‌های زیاد و ساعت‌ها تلاش و پیگیری امروز توفیق رونمایی از سامانه جامع مصوبات شورای اسلامی شهر تهران را داریم. این سامانه یکی از آرزوهای اعضای شورای شهر بوده است که انتظار داشتند این اتفاق بیفتد.

سروری در خصوص مشخصات این سامانه گفت: با این سامانه افزایش دسترسی به مصوبات شورا برای نمایندگان مردم در شورا ایجاد می‌شود و همچنین مردم نیز می‌توانند به مصوبات شورا دسترسی داشته باشند.  در صورتی که مطلبی را به عنوان موضوع و یا به صورت کلمه در این سامانه جست‌وجو شود می‌توان به آن دسترسی داشت.  همچنین مصوبات معتبر و غیرمعتبر شورای شهر در این سامانه از هم تفکیک شده و دسترسی به آنها آسان شده است. 

وی افزود: تمامی مصوبات دیوان عدالت اداری که در خصوص مصوبات شورای اسلامی شهر تهران صادر شده در این سامانه نقد خواهد شد. همچنین قوانین فرادست که دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با شورای شهر دارد در این سامانه منتشر خواهد شد که باید آنها را از مجلس و دولت بگیریم و در این سامانه وارد کنیم.

سروری تاکید کرد: از طریق سامانه جامع مصوبات شورای اسلامی شهر تهران اعضای شورا، مردم و پژوهشگران به تمامی عناوین مصوبات شورا دسترسی خواهند داشت. 

انتهای پیام/ 

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از سامانه جامع مصوبات شورای اسلامی شهر تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..