تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشهد 2017 سرآغاز اشاعه فرهنگ و سیره رضوی به جهانیان است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سیدصولت مرتضوی صبح امروز در مراسم افتتاح رسمی مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار داشت: مفتخریم در شهری که به عنوان کانون فرهنگی جهان معرفی شده است فرصتی طلایی پدید آمده تا این نقطه از بهشت، اثرات خود را در تمدن بوستان‌ساز رضوی بر مدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ایجاد کند زیرا مشهد میراث‌دار معرفت است.

وی افزود: وظیفه ما است که در سال 2017 ادای دین خود را نسبت به اثرات آموزه‌های بی‌بدیل پیامبر اکرم(ص) و عترت پاکش در زندگی بشری ادا کنیم.

شهردار مشهد ادامه داد: در همین راستا با استفاده از آموزه‌های انقلاب اسلامی ایران، مشهد در پایان سال 2017 با برگزاری رویداد بزرگ پایتخت فرهنگی جهان اسلام همراه باید ارائه دهنده فرهنگ رضوی در جهان باشد.

مرتضوی با بیان اینکه مشهدالرضا(ع) با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری می‌تواند وجهه تاریخی و فرهنگی خود را برای گردشگران و زائران نمایان کند، تصریح کرد: وجود یکی از بزرگترین کتابخانه‌های معروف جهان به عنوان جاذبه‌های مکتوب فرهنگ رضوی می‌تواند افزایش‌دهنده ظرفیت‌های گردشگری کشور باشد.

وی تأکید کرد: گردشگران و زائران سفیران مشهد و پایتخت فرهنگی جهان اسلام هستند و باید در این فرصت طلایی با وحدت، همگرایی و یکپارچگی زمینه‌ساز صلح و دوستی باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشهد 2017 سرآغاز اشاعه فرهنگ و سیره رضوی به جهانیان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..