تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید

کتاب «50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید»، در راستای افزایش آگاهی درباره ناشناخته ها و نادانسته های مغز انسان برای نخستین بار چاپ و منتشر شد.

50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مغز یکی از عمیق ترین معادنی است که هنوز کاملا مورد شناسایی قرار نگرفته و هرروز جمع کثیری از دانشمندان را به خود جلب می کند تا هرکس با هر اندازه از تخصص و توانایی، تلاشی در جهت روشن تر کردن چراغ دانایی در این زمینه داشته باشد.
انتشارات آستان قدس رضوی نیز بر همین اساس برای نخستین بار نسبت به تولید و چاپ این کتاب اقدام کرده است تا نقشی در مسیر توسعه دانش در خصوص اعجاب آورترین مخزن بشری ایفا کند.
این کتاب که توسط «محب کاستاندی» نگاشته و به همت محمدرضا فیاضی بردبار و آرش عسکری نوغانی ترجمه شده، داده های جالب توجه و علمی را در قالب شش بخش «ساختار و عملکرد سیستم عصبی»، «مغز شما، خویشتن شما»، «فرآیند اندیشیدن»، «مغز پویشی»، «رهایی از تعصب» و «تکنولوژی های نوظهور و چالش ها» در اختیار خواننده قرار می دهد.
یکی از ویژگی های کتاب «50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید» استفاده از زبان ساده و روان جهت استفاده و درک تمامی اقشار جامعه از مطالب و محتوای این کتاب و کشفیات مغزی است.
نکاتی که در این کتاب آمده با وجود شگفت انگیز بودن، نرم و موجز، قابل فهم و درک است و مخاطب پس از خواندن کتاب از بُعد دانسته ها اغنا شده و به درک وشناخت جدیدی از مغز می رسد.
کتاب «50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید» که برای نخستین بار توسط «به نشر» با شمارگانی برابر با یک هزار نسخه در قطع وزیری به چاپ شده است و با قیمت 160.000 ریال در دسترس تمام مخاطبین قرار دارد.
علاقه مندان به تهیه کتاب «50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 و یا با شماره 09027652008 از طریق تلگرام با این انتشارات تماس برقرار کنند.
انتهای پیام//ی.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..