تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می شود

ساعت: 11:30 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1015635

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان خود نهمین المپیاد علمی دانشجویان را برگزار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، نهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان به همت معاونت آموزشی  و دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه برگزار می شود.

ارتقای تفکر علمی در علوم پایه، استدلال بالینی، مدیریت نظام سلامت، فلسفه پزشکی،آموزش پزشکی از جمله محورهای این المپیاد علمی عنوان شده است.

در فرخوان نهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آمده است که دانشجویان سال سوم این دانشگاه پس از گذراندن آزمون جامع بدون شرط معدل می توانند در این المپیاد شرکت کنند.

دانشجویان علاقمند می توانند تا پایان 12 بهمن ماه با مراجعه به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  واقع در معاونت آموزشی دانشگاه در این المپیاد ثبت نام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..