تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صرفه جویی در مصرف سوخت و آمادگی برای مدیریت قطع و کاهش فشار گاز ضروری است

ساعت: 11:37 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1015693

فرماندار شفت در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت:

فرماندار شفت با اشاره به قطع گاز از سوی کشور ترکمنستان در روزهای سرد سال گفت: صرفه جویی در مصرف سوخت و آمادگی برای مدیریت قطع و کاهش فشار گاز ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح شفت؛محمدرضا محسنی در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان که در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد گفت: با همه پیشرفت های علمی هنوز بشریت نمی تواند مدعی پیش بینی دقیق حوادث شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی شهرستان باید میزان آمادگی خود برای مقابله با حوادث را بررسی کنند افزود : دستگاهای خدمات رسان هر چه زودتر گزارش آخرین وضعیت وسایل امکانات موجود و وسایل نقیله خود را گزارش دهند.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه در بحران ها نقش دهیاران و مسئولین محلی اهمیت بالایی دارد افزود : بخشداران باید تمهیدات لازم برای توانمندسازی دهیاران را پیگیری کنند .

وی در ادامه با بیان اینکه دهیاران می توانند با کمک شورای های اسلامی از ظرفیت مشارکت های مردمی در روستاها بهره مند شوند افزود : لایروبی انهار مانع بسیاری از خسارات در مواقع سیل می شود.

محسنی  با اشاره به اینکه شفت یکی از شهرستان های گردشگری گیلان محسوب می شود افزود: دستگاهای خدمات رسان باید نسبت به شناسایی و تعیین مکان هایی برای اسکان مسافران در مواقع بحران اقدام کنند.

وی با اشاره به قطع گاز از سوی کشور ترکمنستان در روزهای سرد سال جاری افزود : صرفه جویی در مصرف سوخت و آمادگی برای مدیریت قطع و کاهش فشار گاز ضروری است.

فرماندار شفت با بیان اینکه احتمال بارش برف در این روزها وجود خواهد داشت افزود : تمهیدات لازم مانند شاخه زنی درختان توسط اداره برق و با همکاری دهیاران انجام شود تا در زمان بارش برف در سطح روستاها با قطعی برق مواجه نشویم.

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه جلسات مدیریت بحران این شهرستان در خارج از ساعات اداری برگزار می شود افزود : آمادگی ادارات برای مقابله با هرگونه بحران در شهرستان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صرفه جویی در مصرف سوخت و آمادگی برای مدیریت قطع و کاهش فشار گاز ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..