تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس بسیج اساتید دانشگاه آž

ساعت: 10:41 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1015579

رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهردرگذشت جانسوز دانشجوی مخلص بسیجی ( سید ستار حسینی ) را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ محمدحاجی آبادی، رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهردرگذشت جانسوز دانشجوی مخلص بسیجی ( سید ستار حسینی ) را تسلیت گفت.

متن تسلیت به این شرح است:

باسمه تعالی

فقدان دردناک «سید ستار حسینی»، دانشجوی بسیجی کارشناسی رشته ی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر و مربی کشتی خان ببین، غباری از اندوه و تأسف و تأثر را بر سپهر دانشگاهی استان نشاند.

این ضایعه اسفناک را به خانواده محترم آن مرحوم، استادان، دانشجویان و دانشگاهیان استان، به خصوص دوستان و همکلاسی های داغدار و جامعه علمی و دانشگاهی آزادشهر تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم که در عنفوان جوانی به دیدار حق شتافت، رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده عزیز از دست داده، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.


بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر

گفتنی است ؛ سید میرستار حسینی یکی از بسیجیان فعال بسیج دانشجویی ، داور و مربی کشتی به دلیل گازگرفتگی در سن ٢٢ سالگی پس از ۱۵ روز جدال با مرگ ، در بیمارستان گنبدکاووس دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس بسیج اساتید دانشگاه آž»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..