تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۲۵درصدی مسمومیتهای ناشی از گاز مونواکسیددر اردبیل

کاهش ۲۵درصدی مسمومیتهای ناشی از گاز مونواکسیددر اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ حامد پورعزیز در جلسه بررسی وضعیت مسمومیتهای ناشی از گاز مونوکسیدکربن در اردبیل اظهار داشت: طبق آخرین آمار به دست آمده مشخص شده است که در 9 ماهه نخست امسال به تعداد 6 نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در استان اردبیل جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با آمار جان‌باختگان سال گذشته ناشی از مسمومیت گاز مونوکسیدکربن با کاهش 25 درصدی مواجه بوده که در واقع می‌توان گفت خوشبختانه امسال با کاهش مرگ‌و‌میر ناشی از گاز مونوکسیدکربن در سطح استان اردبیل روبرو هستیم و امیدواریم همگان با رعایت اصول فنی و ایمنی از تهدیدات این گاز کشنده در امان بمانند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: از تعداد 6 نفری که بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند، به تعداد 3 نفر مرد و 3 نفر زن بودند که متاسفانه با رعایت نکردن اصول ایمنی جان خود را از دست دادند و باید این موارد عبرتی برای دیگران باشد.

پورعزیز بیان کرد: از مردم و همشهریان درخواست داریم که با رعایت اصول ایمنی در نصب وسایل گازسوز ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند و از بروز اتفاقات ناگوار تا حد امکان جلوگیری نمایند و با توجه به این‌که استان اردبیل جزو مناطق کوهستانی و سردسیر کشور است، بنابراین باید در رعایت این موارد همه سعی و تلاش خود را به کار ببرند.

وی تصریح کرد: عدم رعایت اصول ایمنی سبب مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن می‌شود که انتظار داریم همگان در استفاده از این وسایل نهایت دقت را داشته باشند و ضمن استفاده بهینه از وسایل گرمازا،‌ به توصیه‌های ایمنی در خصوص سالم بودن و استفاده صحیح از وسایل گرمایشی و مسیر خروجی گاز مونوکسیدکربن از دودکش توجه کنند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۲۵درصدی مسمومیتهای ناشی از گاز مونواکسیددر اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..