تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابتهای مقدماتی جام ملت های آسیا 2019/ بحرین 9 فروردین میزبان سنگاپور است

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از تارنمای خبری گل، جام ملتهای آسیا 2019 با حضور 24 تیم به میزبانی امارات متحده عربی برگزار می شود.
رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملتهای آسیا 2019 تا دو مرحله به صورت مشترک برگزار شد. تیم ملی ایران به همراه استرالیا قهرمان جام 2015، چین، عراق ، ژاپن، کره جنوبی، قطر، عربستان، سوریه، تایلند، ازبکستان، امارات در مرحله دوم صعود خود را به جام ملتهای آسیا 2019 قطعی کردند. قرار است با برگزاری مرحله سوم مقدماتی چهره 12 تیم دیگر جام ملتهای آسیا شناخته شود.
سرمربی تیم فوتبال سنگاپور در مورد قرعه این تیم گفت: با تیم های قدرتمندی هم گروه شده ایم. در این مرحله هیچ مسابقه ای آسان نیست و ما خودمان را برای این مسابقات آماده خواهیم کرد. ما در انتظار اولین مسابقه در روز 28 مارس هستیم و سپس نهایت تلاش خود را برای صعود به جام ملت های آسیا 2019 در امارات متحده عربی خواهیم کرد.
سنگاپور در مرحله دوم رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا بعد از ژاپن و سوریه سوم شد و به مرحله سوم صعود کرد.
24 تیم در سومین و آخرین مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا، در شش گروه چهار تیمی به رقابت می پردازند. دو تیم برتر هر گروه به جام ملت های 2019‌ آسیا صعود می کنند و به 12 تیمی که قبلا به جام راه یافته اند، ملحق می شوند.
قرعه کشی آخرین و سومین مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2019 امارات روز دوشنبه با حضور 24 تیم در ابوظبی برگزار شد.
قرعه کشی رقابتها به شرح زیراست:
گروه ای: قرقیزستان، هند، میانمار، ماکائو
گروه بی: کره شمالی، هنگ کنگ، لبنان، مالزی
گروه سی: اردن، ویتنام، افغانستان، کامبوج
گروه دی: عمان، فلسطین، مالدیو، بوتان
گروه یی: بحرین، ترکمنستان، چین تایپه، سنگاپور
گروه اف: فیلیپین، تاجیکستان، یمن، نپال
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1210**1584
مترجم- زهرا کورهلی*انتشاردهنده-مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابتهای مقدماتی جام ملت های آسیا 2019/ بحرین 9 فروردین میزبان سنگاپور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..