تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیرحسینی رئیس فدراسیون ورزش های کارگری شد

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مجمع انتخاباتی این فدراسیون امروز ( سه شنبه ) به ریاست غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و اعضای این فدراسیون در ساختمان وزارت کار و امور اجتماعی برگزار شد.
شهیار احتشام زاده، سید امیر حسینی، محمود علیزاده، علی بدیع و محمد سلطانی پنج نامزد این فدراسیون بودند که با انصراف و غیبت دو نفر رقابت بین سه نامزد برگزار و در نهایت حسینی رئیس فدراسیون شد.
بدیع و سلطانی هیچ رایی در مجمع کسب نکردند.
امیر حسینی پیش از این در دوره ای سرپرستی فدراسیون شطرنج را هم برعهده داشته است.
احمد حسین زادگان که در 9 اردیبهشت سال 94 با 32 رای از مجموع 32 رای ماخوذه رئیس فدراسیون ورزش های کارگری شده بود، چند ماه بعد از سمت خود استعفا کرد و مسئولیت فرمانداری ساری را عهده دار شد.
با استعفای حسین زادگان، سید امیر حسینی سرپرست این فدراسیون شد که وی نیز به دلیل نامزدی در مجمع انتخابات فدراسیون استعفای خود را ارائه کرده بود.
ورزشی**9250** 1701
خبرنگار: گلی سفیدزاده* انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیرحسینی رئیس فدراسیون ورزش های کارگری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..