تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست هیات بوکس البرز برای آموزش مربی بوکس در بخش بانوان

مجتبی اسکندری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود:فدراسیون بوکس اعلام کرده که هیات های سراسر کشور نسبت به راه اندازی بوکس بانوان اقدام نمایند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این رشته ورزشی در بخش بانوان پیش از این در البرز وجود نداشته است ،هم اکنون مربی خانم برای تربیت ورزشکاران در استان نداریم.
اسکندری گفت: به همین منظور مکاتبه ای با فدراسیون برای برگزاری دوره مربیگری بانوان البرزی در رشته بوکس داشته ایم.
وی ادامه داد: با تربیت و آموزش مربیان در بخش بوکس بانوان می توانیم این ورزش را در استان البرز راه اندازی و بانوان علاقمند به ورزش بوکس در این رشته ورزشی فعالیت کنند.
رئیس هیات وزنه برداری البرز با بیان اینکه در صورت راه اندازی بوکس بانوان شاهد رشد استعدادها و پتانسیل های خوبی در این ورزش در بخش بانوان خواهیم بود بیان داشت: راه اندازی بوکس بانوان در استان نیازمند مجوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان البرز است که تا پایان سال جاری این اقدام صورت خواهد گرفت.
7414/ 6155 خبرنگار: وحیده عسکری** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست هیات بوکس البرز برای آموزش مربی بوکس در بخش بانوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..