تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر کنسرت وحید تاج باشید

وحید تاج خواننده موسیقی سنتی کشورمان از احتمال برگزاری کنسرت داخلی و خارجی خبر داد.

منتظر کنسرت وحید تاج باشیدوحید تاج خواننده و آهنگساز در خصوص برنامه‌های خود برای اجرای کنسرت در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هفتم بهمن ماه در قزوین کنسرتی برگزار می‌کنم که در آن با جمعی از هنرمندان قزوین آلبوم «در آتش مشتاقی» را اجرا خواهم کرد. غیر از آن در روز 11 بهمن در تبریز با گروه آوازی تهران (وکاپلا) به رهبری میلاد عمرانلو کنسرتی خواهم داشت.

تاج همچنین در خصوص احتمال برگزاری کنسرتی در خارج از کشور اظهار داشت: به احتمال زیاد اواسط بهمن ماه در تماشاخانه چایکوفسکی روسیه یک کنسرت برگزار خواهم کرد. البته قطعی نیست و در چند روز آینده معلوم خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر کنسرت وحید تاج باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..