تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی آتش‌نشانی در محل پلاسکو میخکوب شد +فیلم

سوال خبرنگار شبکه خبر در پخش زنده سخنگوی آتش‌نشانی را میخکوب کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جان‌فشانی‌های آتش‌نشانان با ریزش پلاسکو تازه آغاز شد و همکاران این شهیدان قهرمان برای بیرون کشیدن پیکر آنان راهی محل حادثه شدند. آنان با هر روشی که آموخته بودند درپی کشف پیکرهای مطهر همکاران خود هستند. از زمان وقوع این حادثه دلخراش آتش‌نشانان عزیز دست از خانواده کشیدند و نشان دادند همیشه برای سربلندی ایران اسلامی در صحنه حضور دارند.

ملکی سخنگو سازمان آتش‌نشانی هم که از ساعات اولیه حادثه پلاسکو در محل حضور دارد و گزارشات لحظه به لحظه را برای آگاهی از روند امدادرسانی در اختیار اصحاب رسانه و افکار عمومی قرار میدهد دیشب جشن تولد یک سالگی دخترش را ز دست داد. ولی خبرنگار شبکه خبر با تبریک تولد، ملکی را متعجب کرد.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی آتش‌نشانی در محل پلاسکو میخکوب شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..