تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمارکشته شدگان حادثه پلاسکو تا این لحظه

سخنگوی سازمان ‌آتش‌نشانی گفت: آمار شهدا و جان‌باختگان حادثه پلاسکو تا این لحظه همان 7 نفر است و صبح امروز فقط تعدادی تجهیزات انفرادی و دستگاه‌های تنفسی کشف شده است.

به گزارش شمانیوز:  جلال ملکی گفت: آمار شهدا و جان‌باختگان حادثه پلاسکو تا این لحظه همان 7 نفر است که قبلاً اعلام شده است. وی ادامه داد: تا صبح امروز نیز جستجو در زیر آوارها ادامه داشته اما به مورد جدیدی از پیکر مفقودین یا اجساد شهدای آتش‌نشانی دست پیدا نکرده‌ایم. ملکی گفت: آنچه که پیدا شده فقط تعدادی تجهیزات انفرادی و دستگاه‌های تنفسی بوده که به تبع آن حدس می‌زدیم در اطراف این وسایل به پیکرها برسیم اما علی‌رغم جستجوهای انجام شده به هیچ مورد جدیدی دست نیافتیم. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

وی گفت: حدود 70 درصد آوارها جابه‌جا شده و تا این لحظه 11 هزار تن آوار از محل حادثه خارج شده است.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمارکشته شدگان حادثه پلاسکو تا این لحظه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..