تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برجام دستاوردی بزرگ برای بخش خصوصی

خوانساری گفت: بخش خصوصی از زحمات وزیر امور خارجی کمال قدردانی را دارد چرا که طی سال های تحریم اسیب های متعددی به بخش وارد شد که اجرای برجام دستاورد بزرگ تلقی می شود.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران در بیست و دومین نشست هیأت نمایندگان اتاق اظهار داشت: سابقه تشکیل اتاق بازرگانی به 133سال پیش باز می گردد که طی چند روز اخیر برای اولین بار نشان امین الضرب به کار آفرینان داده شد.

وی افزود: با این وجود جوانان چویای کار در وضعیت کنونی باید از شرایط استفاده نمایند.

خوانساری ادامه داد:بخش خصوصی از زحمات وزیر امور خارجی کمال قدردانی را دارد چرا که طی سال های تحریم اسیب های متعددی به بخش وارد شد که اجرای برجام دستاورد بزرگ تلقی می شود .

رییس اتاق بازرگانی با اشاره به رشد اقتصادی در دوران پسا برجام تصریح کرد:در مدت زمان یکساله صادرات و تولید نفت با افزایش دوبرابری روبرو بود که این امر ارزش افزوده بالایی برای کشور ایجاد کرد.

وی تصریح کرد:گرچه در شرایط فعلی بخش خصوصی در رابطه با تجارت خارجی با مشکلاتی مواجه هستند اما امیدواریم که این موارد هر چه سریع تر مرتفع شود.

رئیس اتاق بازرگانی گفت:زی سال های تحریم اسیب های متعددی به بخش خصوصی وارد شد که اجرای برجام دستاوردی بزرگ از جهت گستره تعاملات به شمار می رود.

کار جدی در پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی صورت نگرفته است

پدرام سلطانی نائب رئیس اتاق ایران با انتقاد از نبود کارگروه برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی گفت: از وزیر امور خارجه تقاضا داریم که برای گستره ارتباطات و پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی در تشکیل کار گروه به وزارت صنعت در این زمینه یاری رساند.

نایب رییس اتاق ایران تصریح کرد:ایجاد کارگروه که پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی را تسریع در تجارت آزاد و ترجیحی را به همراه دارد.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برجام دستاوردی بزرگ برای بخش خصوصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..