تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان نباید توپ را در زمینه یکدیگر پاسکاری کنند

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حادثه پلاسکو گفت: مسئولان باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی در خصوص جلوگیری از حوادث این چنینی داشته باشند و نباید توپ را در زمین یکدیگر پاسکاری کنند.

مسئولان نباید توپ را در زمینه یکدیگر پاسکاری کنندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهه راستگو عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شوری شهر تهران با اشاره به حادثه گسترده پلاسکو و جانفشانی نیروهای آتش‌نشانی اظهار داشت: از زمان وقوع حادثه تاکنون بیش از 200 نفر از آتش‌نشانان و نیروهای امدادی در سه شیفت کاری در حال انجام عملیات هستند.

وی افزود: این افراد با تلاش سخت و نفس‌گیر خود در راستای آواربرداری و جستجوی همکاران خود پرداخته‌اند، به همین دلیل معتقدم ایثارگری و فداکاری این عزیزان هرگز فراموش نخواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حادثه پلاسکو اولین و آخرین حادثه در شهر تهران نخواهد بود، تأکید کرد: مسئولان و مدیران باید از این حادثه درس عبرت بگیرند و برای جلوگیری از حوادث احتمالی و غیرمترقبه تهران برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام دهند.

راستگو با تأکید بر اینکه حادثه پلاسکو در کنار همه تلخی‌های خود مسئولان را بیدار کرد، افزود: قطعا افراد زیادی در خصوص حادثه پلاسکو مئسول هستند، به همین دلیل با توجه به محرز بودن این حادثه درخواست دارم که مسئولان آن را به یکدیگر پاسکاری نکنند.

وی ادامه داد: بدون شک پاسکاری توپ مسئولیت میان دستگاه‌ها تنها در میان مردم ایجاد تشویش عمومی می‌کند، چراکه این حادثه امروز به یک بحران در جامعه تبدیل شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه جلسات کارشناسی در خصوص علت حادثه پلاسکو برگزار خواهد شد، گفت: همه سازمان‌ها باید بر اساس وظایف و تکالیف خود برای پیشگیری از حوادثی از این دست برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و نقاط ضعف خود را برای جلوگیری از چنین وقایعی برطرف کنند.

راستگو با تأکید بر اینکه آتش‌نشانان قهرمان سوختند تا مردم نسوزند، تصریح کرد: از زمان آغاز حادثه تاکنون تنها واژه‌ای که برازنده این عزیزان است، خوانده شدن آن‌ها به نام شهید است، در حالی که بنیاد شهید کشور هنوز عنوان واقعی را برای این آتش‌نشانان در نظر نگرفته است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات برای جانباختگان و ایثار گران آتش‌نشان گفت: این امر مهم هنوز به معنای واقعی محقق نشده به این دلیل که اگر عملی شده بود، امروز همسر شهید قانع با وجود یک فرزند در سختی زندگی نمی‌کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تأکید دارم که حقوق آتش‌نشانان بسیار ناچیز است، به همین دلیل بر اساس درخواستی که آتش‌نشانان از من داشتند، درخواست دارم لایحه حمایتی در خصوص سختی کار و شهید اطلاق شدن جانباختگان سازمان آتش‌نشانی را به تصویب برسانیم.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان نباید توپ را در زمینه یکدیگر پاسکاری کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..