تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازسرگیری محاکمه نبیل رجب در دادگاه بحرین

دادگاه بحرین جلسه جدید محاکمه رئیس مرکز حقوق بشر این کشور را برگزار و تاریخ ۲۱ فوریه را به عنوان موعد بعدی محاکمه وی تعیین کرد.

منابع قضایی بحرینی اعلام کردند که دادگاه این کشور روز دوشنبه جلسه محاکمه نبیل رجب، رئیس مرکز حقوق بشر بحرین را از سر گرفت و ۲۱ فوریه را به عنوان موعد بعدی محاکمه وی تعیین کرد.

دادستانی بحرین پنجم ژانویه تصمیم به تمدید حبس نبیل رجب گرفت. وی به انتشار اخبار دروغین مرتبط با مصاحبه‌های تلویزیونی که در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ انجام داده متهم شده است.

نبیل رجب به اتهام "ارتکاب جنایت نشر اخبار دروغین و مغرضانه و تبلیغات تنش‌آمیز" متهم است.

به گفته مرکز حقوق بشر بحرین، اتهاماتی که به نبیل رجب وارد شده، به توئیت‌هایی برمی‌گردد که سال گذشته میلادی منتشر و در آن درباره شکنجه در زندان مرکزی "جو" صحبت کرده بود. وی همچنین از عملیات ائتلاف عربی در یمن انتقاد کرده بود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازسرگیری محاکمه نبیل رجب در دادگاه بحرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..