تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمتی و ابراهیمی اجازه ندادند بازیکنان استقلال اشتباه کنند / منصوریان جلوی حرکت سینوسی را بگیرد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، آتیلا حجازی درباره پیروزی پر گل استقلال در خانه صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: «استقلال بازی هماهنگ و یکدستی را ارائه کرد و بدون تردید شایسته برد بود و معتقدم چند عامل در این برتری نقش داشت. تیم علیرضا منصوریان جوان است و این تیم جوان باید در کنار خود و درون زمین مهره‌های باتجربه‌ای را داشته باشد تا نیروی جوانی تیم هدر نرود، موضوعی که در این بازی رعایت شد و به‌خوبی هم جواب داد.»

 

وی ادامه داد: «ما شاهد این بودیم که سید‌مهدی رحمتی درون دروازه به درستی مدافعان تیم را هدایت کرد و اجازه نداد که آنها اشتباه تاثیرگذاری داشته باشند. امید ابراهیمی هم در میانه میدان به خوبی تیم را رهبری کرد و بازیکنان استقلال هماهنگ و یکدست جلو و عقب می‌رفتند. ابراهیمی اجازه نداد کمربند میانی زمین به دست حریف بیفتد و برای همین هم استقلال در جریان بازی کاملا برتر بود و تیم صنعت‌نفت نتوانست کار خاصی انجام دهد.»

 

مربی سابق استقلال یادآور شد: «نکته بسیار مهمی که در بازی دیروز شاهد بودیم کم اشتباه بودن تیم استقلال بود. عاملی که باعث شکست تیم برابر استقلال خوزستان بود. در این بازی درصد پاس‌های اشتباه بازیکنان استقلال خیلی کمتر از قبل بود و به خصوص در خط دفاعی مدافعان اشتباهی نداشتند. تمرکز بازیکنان بالا بود و وقتی که تیم به گل اول رسید اعتماد به‌نفس بازیکنان هم بیشتر شد و بازی به کنترل شاگردان منصوریان درآمد.»

 

او افزود: «دیگر مسئله مهم بازی استقلال برابر صنعت‌نفت میل به‌ گلزنی تیم بود. بدون شک در این راه کادرفنی تاثیر زیادی داشت. ما در این فصل خیلی کمتر شاهد این بودیم که استقلال بتواند برابر حریفان به گل‌های زیادی برسد اما در بازی برابر صنعت‌نفت بازیکنان تیم پس از گل اول به لاک دفاعی نرفتند و با ایجاد موقعیت روی دروازه حریف به گل‌های با ارزشی رسیدند که امیدوارم در ادامه فصل باز هم شاهد چنین بازی هجومی از سوی استقلال باشیم. البته در این راه دقت بازیکنان در زدن ضربات آخر کاملا مشخص بود.»

 

وی ادامه داد: «بازیکنان استقلال به خوبی برنامه‌هایی که در تمرین داشتند را در زمین پیاده کردند. تیم به انسجام نسبتا خوبی رسیده و این امید می‌رود که در بازی‌های بعدی هم شاهد پیروزی‌های خوبی برای تیم استقلال باشیم.»

 

حجازی در مورد اینکه به نظرش این تیم استقلال می‌تواند در پایان فصل جزو 3 تیم برتر جدول رده‌بندی باشد، تصریح کرد: «استقلال در این فصل فراز و نشیب زیادی داشته و هنوز به آن سطح از هماهنگی نرسیده که بتوان با اطمینان گفت که این تیم می‌تواند در بالای جدول قرار بگیرد. این پتانسیل در استقلال وجود دارد که سیر صعودی خود را ادامه دهد اما از آنجایی که حرکت سینوسی این تیم کاملا محرز است کادرفنی و شخص منصوریان باید تلاش کنند تا با استفاده از مهره‌های باتجربه به بازیکنان جوان خود کمک کنند تا درصد خطاها و اشتباهات تیم پایین بیاید و جلوی این حرکت گرفته شود. استقلال اگر می‌خواهد در رده‌های بالایی جدول باقی بماند باید در بازی‌های رودرو با تیم‌هایی که در جدول به آنها نزدیک‌تر است، برنده باشد تا امتیازات با ارزشی را به‌دست آورد و در پایان فصل یکی از تیم‌های بالانشین لیگ شانزدهم نام بگیرد.»

آنا

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمتی و ابراهیمی اجازه ندادند بازیکنان استقلال اشتباه کنند / منصوریان جلوی حرکت سینوسی را بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..