تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور روادید فرودگاهی در فرودگاه بین المللی ارومیه

معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان وزیر امور خارجه از صدور #روادید فرودگاهی #فرودگاه بین المللی #ارومیه تا 2 هفته آینده خبر داد.

حسن قشقاوی گفت: «با توجه به مصوبه هیات وزیران در سال گذشته از این پس دفاتر گذرنامه و روادید وزارت خارجه مستقر در فرودگاه بین المللی برای دارندگان گذرنامه های معتبر، روادید گردشگری با یک ماه اعتبار و قابلیت 15 روز تمدید صادر می کنند.»

وی افزود: «اتباع بیش از 57 کشور جهان امکان دریافت روادید فرودگاهی را دارند. این روادید با هدف گردشگری و برای افرادی که تابعیت کشورهای مد نظر را دارند صادر می شود و شامل دارندگان گذرنامه های سیاسی، خدمت، تجاری، کارشناسی، خبرنگاری، گزارشگری و اتباع ایرانی دارای گذرنامه خارجی که به موجب قانون جمهوری اسلامی ایران از تابعیت ایران خارج شده اند، نخواهد بود.»

وی تاکید کرد: «تلاش می کنیم برای همه گردشگران خارجی در فرودگاه بین المللی ارومیه ویزای فرودگاهی صادر شود.»

قشقاوی یادآور شد: «با توجه به روند روبه رشد و ورود گردشگران خارجی به کشور طی چند سال گذشته، ارائه تسهیلات مورد نیاز گردشگران در بخش صدور ویزا و ایجاد امکانات اقامتی به عنوان یکی از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید در بخش گردشگری مورد توجه قرار گرفته است.»

در همین حال، به گفته مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی مقدمات این امر در فرودگاه ارومیه فراهم شده و مکان مورد نظر برای اجرای فرآیندهای ارائه روادید فرودگاهی در اختیار وزارت امور خارجه قرار گرفته است. پیش تر دفاتر گذرنامه و روادید وزارت خارجه مستقر در فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد تهران، مشهد، شیراز و تبریز برای دارندگان گذرنامه های معتبر، روادید گردشگری با یک ماه اعتبار و قابلیت 15 روز تمدید ویزای فرودگاهی صادر می کردند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری ایرنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور روادید فرودگاهی در فرودگاه بین المللی ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..