تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسمارت فون Nokia Heart با اندروید نوقا و نمایشگر 5.2 اینچی در راه است

اسمارت فون Nokia Heart با اندروید نوقا و نمایشگر 5.2 اینچی در راه است

چندی پیش در اخبار شنیده شد که نوکیا امسال با 7 اسمارت فون جدید، از محصولات پایین رده تا مدل های بالا رده در بازار حضور خواهد داشت. همچنین گفته می شد که یکی از مدل های بالارده این برند احتمالا Nokia P1 خواهد بود که به اسنپدراگون 835 مجهز است. حالا مشخصات اسمارت فون جدیدی منتشر شده که در گروه محصولات پایین رده قرار می گیرد و فعلا با نام Nokia Heart شناخته می شود. در ادامه با تک شات همراه باشید.


بنا بر اطلاعات درج شده در سایت بنچمارک GFXBench، می دانیم که این اسمارت فون نیز همانند نوکیا 6 که چندی پیش در کشور چین معرفی شد، از اندروید 7.0 نوقا برخوردار خواهد بود.


وجه مشترک دیگر نوکیا 6 و نوکیا هارت این است که هر دو از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 430 کوالکام بهره می برند. اما نوکیا هارت احتمالا با نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 720p، دو گیگا بایت رم و 16 گیگابایت فضای حافظه داخلی همراه است. اگر به خاطر داشته باشید نوکیا 6 با نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p عرضه شد. نتایج آزمایشات GFXBench نشان می دهد که Nokia Heart در پنل پشتی از یک دوربین 12 و در پنل جلویی از دوربین 7 مگاپیکسلی برخوردار است؛ البته گویا عدد دقیق مگاپیسکل این دوربین ها به ترتیب 13 و 8 است.


HMD Global که خانه جدید اسمارت فون های نوکیا است، قصد دارد نسل بعدی گوشی های اندرویدی نوکیا را در ماه فوریه و در MWC 2017 معرفی کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا نوکیا هارت هم در آن رویداد معرفی خواهد شد یا خیر.

نوکیا
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسمارت فون Nokia Heart با اندروید نوقا و نمایشگر 5.2 اینچی در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..