تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی هوشمند جدید کمپانی LeEco با دو دوربین سلفی و دو دوربین اصلی در راه است

گوشی هوشمند جدید کمپانی LeEco با دو دوربین سلفی و دو دوربین اصلی در راه است

کمپانی چینی LeECo که در طی سال های اخیر و با تولید محصولات هوشمند متعدد، نامی برای خود در دنیای تکنولوژی دست و پا کرده است، قصد دارد تا در آینده ای نزدیک از اسمارت فونی جدید تحت عنوان LeEco X10 که بارزترین مشخصه آن برخورداری از چهار دوربین برای ثبت تصاویر و ویدیوهاست، رونمایی کند. باتک شات همراه باشید.

این محصول که امروز مشخصات آن در بنچمارک GFXBench رویت شد، از ویژگی ها و مشخصه های قدرتمندی همچون پردازنده اسنپدراگون 820، دو دوربین 13 مگاپیکسلی و دو دوربین 16 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل بهره می برد.

این گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد که مدل نخست به رم 4 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و مدل دوم نیز به رم 6 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز خواهد بود. این محصول با شماره مدل X85x در این بنچمارک ثبت شده و از دیگر مشخصه های آن می توان به سیستم عامل اندورید 6.0.1 اشاره کرد.

و اما در خصوص دوربین های این اسمارت فون باید گفت که دو دوربین اصلی این گوشی که در قسمت پشتی دستگاه تعبیه شده اند قادرند تصاویری با رزولوشن 4128 در 3069 را ثبت کنند و از قابلیت ضبط ویدیوهای 4K و اولترا اچ دی (3840 در 2160) نیز بهره می برند. همچنین، کاربران با استفاده از این چهار دوربین می توانند ویدیوهای 360 درجه را ضبط کنند.

ناگفته نماند که چندی پیش نیز، مشخصات مربوط به یکی دیگر از گوشی های این شرکت با اسم رمز Le X850 در وب سایت TENAA رویت شد که از جمله مشخصات ثبت شده برای آن می توان به صفحه نمایش 5.7 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 821 و مجهز بودن به چهار دوربین اشاره کرد. شواهد نشان می دهد که LeEco قصد دارد تا در آینده ای نه چندان دور، دو اسمارت فون قدرتمند و با سیستم دوربین چهارگانه را برای علاقه مندان معرفی کند.

در حال حاضر، کمپانی های چینی همچون هوآوی از جمله پیشگامان عرصه تولید اسمارت فون های مجهز به دوبین دوگانه محسوب می شوند و به نظر می رسد که تکنولوژی نسل جدید دوربین گوشی های هوشمند نیز با عرضه گوشی هایی مجهز به این قابلیت به جهانیان معرفی خواهند شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی هوشمند جدید کمپانی LeEco با دو دوربین سلفی و دو دوربین اصلی در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..