تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی اتوبوس در محور گناباد-خضری حادثه ساز شد

واژگونی اتوبوس در محور گناباد-خضری ۲۰ مصدوم را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گناباد گفت: صبح امروز بدنبال تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گناباد مبنی بر واژگونی یکدستگاه اتوبوس در کیلومتر ۳۷ محور گناباد -خضری (محدوده خراسان جنوبی) سریعا ۵دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

دکتر باذلی افزود: این آمبولانس ها از پایگاههای نجم آباد و هلال احمر نجم آباد و نیز آمبولانس اورژانس خضری و قاین و هلال احمر اسلام آباد قائن به محل اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲۰مصدوم به همراه داشت که بترتیب ۵ مصدوم توسط اورژانس نجم آباد و ۶مصدوم توسط هلال احمر نجم آباد و ۳مصدوم توسط اورژانس خضری و ۳مصدوم توسط اورژانس قائن و ۳ مصدوم توسط هلال احمر اسلام آباد به بیمارستان منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گناباد افزود: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و تمامی مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه در محل تحت مراقبت به بیمارستان ۱۵ خرداد بیدخت منتقل شدند.

دکتر باذلی گفت: این اتوبوس به سمت گناباد درحرکت بوده و در آمار مصدومین ۳ مصدوم خانم و ۱۷ مصدوم آقا بودند که ازبین مصدومین ۱۹مصدوم بستری شدند

انتهای پیام//ح.ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی اتوبوس در محور گناباد-خضری حادثه ساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..