تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه بهداشت به شایعه آلوده بودن نان های سنگگ نقده پایان دهد

ساعت: 09:11 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1015146

متصدیان نانوایی های سنگک ماشینی در نقده 2 ماه پس از اعلام خبر احتمال آلوده بودن نان هایشان به جوهر قند حالا از مسئولان می خواهند برای همیشه آن را رد یا تأیید کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر، متصدیان تعدادی از نانوایی های سنگک ماشینی در نقده گفته اند اغلب مردم  پس از مطلع شدن از احتمال وجود جوهر قند در آرد مورد استفاده برای پخت این نوع نان، از خرید آن امتناع میکنند.

 

محمدامین یکی از متصدیان سنگک ماشینی به خبرنگار سولدوز خبر گفته: خرید مردم آنقدر پایین آمده که از پس هزینه ها بر نمی آییم.

 

او تصریح میکند که با وجود مراجعه به شبکه بهداشت و تقاضا برای نمونه برداری از آرد مورد استفاده اش برای اثبات سالم بودن آن، هنوز موفق نشده نظر مشتریان سابقش را جلب کند.

 

این متصدی نان سنگکی میگوید آردهای آلوده که کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از آن نمونه برداری کردند مربوط به یکی از برندهای ورامین بود ولی معلوم نشد چطور از بازار غیبش زد.

یکی از مسئولان شبکه بهداشت و درمان که نخواست نامش در گزارش ذکر شود به سولدوز خبر گفت: هر چند جواب آزمایش نمونه اولیه مثبت بود اما جواب نمونه بعدی منفی شد و حالا در انتظار ورود و نصب دستگاه های جدید در آزمایشگاه مجهز مرکز استان هستیم تا آزمایش دقیق تری روی نمونه ها انجام شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه بهداشت به شایعه آلوده بودن نان های سنگگ نقده پایان دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..