تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار ماهی فروشان تالش طعمه حریق شد + عکس

ساعت: 10:06 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1015459

براثر انفجار کپسول گازمایع و آتش سوزی در مغازه کپسول پرکنی دربازار ماهی فروشان تالش به چندین مغازه و خودرو آسیب رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مریان خبر؛ شب گذشته یک مغازه کپسول گاز مایع که در بازار ماهی فروشان تالش و نزدیک جایگاه  سی ان جی (CNG) قرار داشت براثر انفجار کپسول گاز دچار حریق شد.

سهرابی از عوامل آتش نشانی تالش در محل آتش سوزی در گفت و گو با خبرنگار مریان خبر گفت: در اطفای این اتش سوزی ۲۵ آتش نشان با ۵۵ دستگاه ماشین همکاری داشتند.

وی ادامه داد:خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی بهمراه نداشته و فقط یک مصدومیت جزئی داشت که با مداوی پزشکان اورژانس حاضر در صحنه حادثه مداوا شد.

در این حادثه شیشه های یک منزل مسکونی ، دو مغازه و تاکسی تلفنی شکسته شد و به چند خودرو که در جلوی تاکسی تلفنی پارک بودند خسارتی واردشد.

به مغازه های بازار ماهی فروشان هم در این حادثه خسارت های وارد شده است.

معاون فرماندارتالش و بخشداربخش مرکزی از نزدیک در محل حادثه حضور یافته و در جریان اطفای حریق قرار گرفتند.

خوشبختانه این بار خطر بزرگی از تالش رفع شد، ولی وجود مغازه کپسول پرکنی در سه چهار متری جایگاه سی ان جی (CNG) خطری بالقوه در این منطقه محسوب می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار ماهی فروشان تالش طعمه حریق شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..