تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی P10 گران‌ترین گوشی سری P خواهد بود

هواوی سال ۲۰۱۷ را با عرضه میت ۹ در ایالات متحده آغاز کرد. اما این کمپانی در حال کار بر روی آخرین پرچمدار خود با نام P10 نیز هست. تا به‌حال اخبار زیادی در مورد P10 منتشر شده است. P10 نیز دوربین دوگانه خواهد داشت، اما این دوربین نسبت به نسل قبل خود بهبود یافته است.

داشتن چنین دوربینی هزینه کمی برای کاربران نخواهد داشت. بنابر اخباری که تاکنون منتشر شده، P10 گران‌ترین گوشی سری P خواهد بود. این اخبار اطلاعات زیادی در مورد قیمت P10 نمی‌دهد، اما با توجه به قیمت گوشی‌های قبل هواوی می‌توان حدس‌هایی در این مورد زد. P9 با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۶۴۴ دلار و P9 پلاس، ۸۰۵ دلار قیمت داشت. از آنجایی که گران‌ترین گوشی سری P همان P9 پلاس است، پس باید انتظار قیمتی بیشتر از ۸۰۵ دلار را داشته باشیم.

P10 و P10 پلاس در کنگره موبایل بارسلونا رونمایی می‌شوند و تا افتتاح این نمایشگاه زمان زیادی باقی نیست.

ایمان روستا

فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی P10 گران‌ترین گوشی سری P خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..