تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات آوار برداری پلاسکو با وجود بارش برف ادامه دارد/ خبری از یافتن پیکرهای جدید نیست

سلامت نیوز:شش روز از حادثه پلاسکو می‌گذرد، آتش و دود به قوت خود باقی است و لحظه‌ای ویرانه‌‌های پلاسکو را رها نمی‌کند. طی این 6 روز، شش پیکر از زیر آوارها خارج شده است و هنوز تلاش‌ها برای یافتن 19 پیکر دیگر ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، آفتاب در ششمین روز از گذشت حادثه پلاسکو در حالی طلوع کرد که از ساعت 4 بامداد امروز بارش برف در پایتخت آغاز شده است. بارش برف کار آواربرداری در پلاسکو رابیش از پیش سخت کرده است اما آواربرداری با قوت در این محل ادامه‌ دارد و گفته می‌شود که اگر مراحل برداشت آوار با همین منوال ادامه‌ پیدا کند آواربرداری پلاسکو تا پایان این هفته‌ به اتمام می‌رسد.

تاکنون پیکر جدیدی از جان باختگان در محل حادثه پلاسکو کشف نشده و آخرین آمار همان شش نفری که از سوی سخنگوی آتش نشانی اعلام شد.

حسین جعفری در محل عملیات آواربرداری ساختمان پلاسکو گفت: نیروهای شهرداری هم پیمان هستند تا عملیات با قوت جریان داشته باشد به طوری که تا ساعت هفت و پنجاه دقیقه صبح ششمین روز از عملیات آواربر داری در پلاسکو ، 11 هزار تن آوار برداشته شده است.

دبیر کمیته آواربرداری ساختمان پلاسکو اضافه کرد: سازمان پسماند دارای ظرفیت 200 خودرو سنگین است و این امکانات برای جابه جایی آوار و نخاله کافی است و حضور خودرو ها در این محل بر عملیات ستادهای برف روبی اثری ندارد.

جعفری در تشریح اقدامات صورت گرفته عنوان کرد: در دو ضلع پلاسکو آوار برداری ادامه دارد و تلاش می‌کنیم طی امروز محور خیابان جمهوری را پاکسازی کنیم و با دیوار کشی از جبهه داخلی، عملیات آوار برداری ادامه پیدا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات آوار برداری پلاسکو با وجود بارش برف ادامه دارد/ خبری از یافتن پیکرهای جدید نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..