تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هویت جانباختگان حادثه پلاس

سلامت نیوز:مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به اینکه تاکنون پیکر 6 نفر به دلیل حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی تهران منتقل شده است، گفت: از خانواده 15 آتش‌نشان آزمایش DNA جهت تشخیص هویت جانباختگان انجام گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،مسعود قادی پاشا در ارتباط با آخرین روند تشخیص هویت جانباختگان حادثه پلاسکو اظهار داشت: از خانواده 15 آتش‌نشان تاکنون آزمایش DNA گرفته شده تا بتوانیم هویت دقیق جانباختگان را مشخص کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 6 پیکر از حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی منتقل شده است، گفت: آزمایش DNA خانواده‌های آتش‌نشان در مرکز آتش‌نشانی میمنت در خیابان آزادی صورت گرفته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان‌ کرد: نیروهای پزشکی قانونی به شدت پیگیر تشخیص هویت دقیق جانباختگان بوده و اقدامات لازم را دراین زمینه انجام داده‌اند که امید می‌رود تا فردا هویت همه جانباختگان مشخص شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هویت جانباختگان حادثه پلاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..