تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کم تحرکی و بیماری های غیرواگیر جامعه را تهدید می کند

به گزارش ایرنا ، بشیر خالقی روز سه شنبه در جلسه شورای ورزش همگانی خلخال افزود: 35 درصد از جمعیت کشور به ویژه افراد ساکن در کلان شهرها نیز به نوعی از بیماری افسردگی روحی و روانی رنج می برند.
وی تاکید کرد که پرداختن به ورزش و توسعه ورزش های همگانی می تواند بزرگترین عامل بازدارنده این آسیب اجتماعی باشد.
نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است برنامه ریزی منسجم و مدونی برای برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین خانواده ها توسط مسوولان ورزشی کشور انجام شود و این مهم می تواند در کاهش بیماری های روحی و روانی دولت را یاری کند.
خالقی گفت: در شرایطی که دولت به دلیل محدودیت های اعتباری قادر به احداث سالن های ورزشی در روستاها نیست آماده کردن زمین های ورزشی با استفاده از ظرفیت منابع ملی در روستاها می تواند کمک بزرگی به توسعه ورزش در مناطق محروم روستایی کند.
سیدناصر میرمرسلی ، رییس اداره ورزش و جوانان خلخال نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش و پیگیری نماینده مردم خلخال در مجلس در بازگرداندن تجهیزات تیراندازی انتقال یافته به مرکز استان گفت: با راه اندازی دوباره رشته پرطرفدار تیراندازی در خلخال که با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفت هم اکنون بیش از 200 نفر برای شرکت در مسابقات تیراندازی در رشته های اهداف ثابت و پروازی اعلام آمادگی کرده اند.
وی از فعالیت 54 هیات ورزشی در شهر خلخال و مراکز بخش های این شهرستان خبرداد و افزود: با وجود محدودیت های اعتباری برنامه های ورزشی در این شهرستان اجرا و این مهم در سایه تلاش مسوولان هیات های ورزشی برای پیشبرد اهداف ورزشی حاصل شده است.
خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7119/6016

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کم تحرکی و بیماری های غیرواگیر جامعه را تهدید می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..