تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر فدراسیون وزنه برداری: سوء استفاده از عکس بهداد سلیمی در دست پیگیری است

به گزارش ایرنا، به تازگی یکی از سایت های آلمانی با انتشار عکس المپیکی بهداد سلیمی در حال وزنه زدن با انجام فتوشاپ مواد مخدر 'ماری جوانا' را به جای وزنه تغییر داده است.
غلامرضا سیاهپور روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: بهداد سلیمی یکی از مفاخر ورزش جهان و المپیک است و سوء استفاده از عکس این قهرمان جهانی عملی ناپسند است.
وی گفت: فدراسیون وزنه برداری اکنون در نخستین اقدام، نامه اعتراض آمیز خود را به کمیته ملی المپیک ارسال کرده است و تقاضای رسیدگی در این زمینه را دارد.
سیاهپور افزود: فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد کمیته جهانی المپیک نسبت به این مساله واکنش نشان دهد.
به گفته وی، پس از ارسال نامه به فدراسیون بین المللی المپیک، بخش حقوقی فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران نیز پیگیر این مساله در سطح بین المللی است.
به گزارش ایرنا، این عکس در سطح شبکه های اجتماعی جهان به ویژه در فیسبوک، توتیتر و اینستا گرام با واکنش قهرمانان ورزشی جهان روبه رو شده است و تعدادی از قهرمانان جهان در رشته های مختلف آن را علمی زشت دانسته اند.
دبیر فدراسیون وزنه برداری در خصوص وضعیت این فدراسیون در بخش مالی نیز گفت: فدراسیون اکنون با محدودیت جدی مالی و کمبود اعتبار مواجه است و اما این مساله باعث توقف روند فعالیت های فدراسیون وزنه برداری نشده است.
وی گفت: فعالیت های وزنه برداری با وجود کمبود اعتبار از زمان پس از المپیک 2016 نیز تداوم یافت و برنامه ریزی فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران برای المپیک 2020 آغاز شده و حتی برای کسب مدال در المپیک 2024 نیز برنامه ریزی کرده است.
دبیر فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران گفت: جشنواره های استعدادیابی در استان ها با افق شناسایی استعدادهای وزنه برداری برای المپیک 2024 در حال انجام است.
به گفته وی، اکنون برنامه میان مدت فدراسیون ادامه برپایی اردوهای تیم های ملی در رده های نوجوانان تا بزرگسالان است.
سیاهپور با بیان اینکه اردوی بزرگسالان وزنه برداری ایران اکنون با جدیت دنبال می شود، یادآور شد: اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان نیز از بهمن ماه آغاز شده است.
دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: این اردو به منظور آمادگی تیم های وزنه برای برای مسابقات بین المللی 2017 برگزار می شود.
به گفته وی، آنچه اکنون موجب نگرانی است تامین منابع مالی برای برگزاری اردوهای تیم های ملی است که به خاطر نبود منابع مالی اردوی جنوب تیم ملی برگزار نشد و این اردو در تهران ادامه یافت.
وی درباره زمزمه های مبنی بر احتمال بازگشت 'ایوانف'سرمربی اسبق تیم ملی به ایران نیز گفت: این مساله صحت ندارد چرا که ایران دارای مربیان با استعداد و با دانش بالا در وزنه برداری است.
سیاهپور گفت: اگر ایوانف دوست دارد به ایران برگردد، به عنوان یک میهمان از او استقبال می شود، اما ایران مربیان خوبی دارد و فعالیت سجاد انوشیروانی در مسابقات بزرگسالان عملکرد قابل قبولی دارد.
دبیر فدراسیون وزنه برداری در این خصوص که گفته می شود کیانوش رستمی با سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری اختلافاتی هستند، گفت: این مساله صحت ندارد چرا که اگر اختلاف سلیقه هم باشد یک مساله درون خانوادگی است.
سیاهپور گفت: کیانوش رستمی از قهرمانان ارزنده وزنه برداری ایران و جهان است و این اقبال را دارد که بتواند برای سومین بار در المپیک مدال کسب کند.
به گزارش ایرنا، رشته وزنه برداری در ایران به همراه کشتی و فوتبال یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی است و ایران در دوره های مختلف المپیک در وزنه برداری صاحب مدال های رنگارنگ شده است.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
2097/6021

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر فدراسیون وزنه برداری: سوء استفاده از عکس بهداد سلیمی در دست پیگیری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..