تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چالش تذکر در شورای شهر، پلاسکو و کشمکش میان دو عضو شورا

به گزارش ایرنا، حافظی در اعتراض به چمران در حالیکه از صندلی خود بلند شده بود و حتی قصد ترک جلسه را داشت با اشاره به حادثه پلاسکو، گفت: چرا نباید تذکر داد؟ در حالیکه در این حادثه دلخراش حدود 20 تا 30 فوت کرده اند اما شما مانع از تذکر می شوید، مردم باید حقایق را بدانند.
بالاخره با واکنش سایر اعضا در همراهی با حافظی، چمران متقاعد شد که اعضا تذکر پیش از دستور داشته باشند اما به مدت تنها سه دقیقه.

*درگیری لفظی میان پیرهادی و عباس جدیدی
در جلسه علنی امروز، محسن پیرهادی که از اعضای هیات رئیسه است، پیش از آغاز تذکر الهه راستگو وقتی عباس جدیدی به او در مورد نوبت تذکرات مطلبی را اعلام کرد با حالتی برافروخته به جدیدی گفت: با من بحث نکن حوصله ندارم.
جدیدی هم سخنان راستگو را قطع کرد و خطاب به پیرهادی گفت مگر من به تو بی ادبی کردم؟ مودب باش.
جلسه بعد از این تنش توسط چمران آرام شد
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار دهنده: محمد آجورلو
تهرام/6539//1348

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چالش تذکر در شورای شهر، پلاسکو و کشمکش میان دو عضو شورا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..