تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس سویا پاسخ سرخیو راموس را داد

کد خبر: ۴۶۷۴۶۸

۹۰  بازدید

رییس باشگاه سویا به توصیه کاپیتان رئال‌ مادرید واکنش نشان داد و راموس را دعوت به آرامش کرد.

ایسنا: ‌به نقل از EFE، سرخیو راموس قبل از این که پیراهن رئال‌ مادرید را بر تن کند، در تیم سویا بازی می‌کرد. کاپیتان رئال‌ مادرید در دیدار برابر سویا در دور برگشت جام حذفی بعد از پنالتی‌ که به ثمر رساند، واکنش تحریک آمیزی از خود نشان داد که باعث ناراحتی شدید هواداران سویا شد.

هواداران سویا برخورد راموس را تحریک آمیز دانستند و به انتقاد شدید از او پرداختند تا جایی ‌که در دیدار برگشت لالیگا استقبال بدی از کاپیتان رئال داشتند. راموس اما تیغ انتقاد را به سمت رییس باشگاه سویا گرفت و به او توصیه کرد که به دنبال خشونت در فوتبال نباشد.

په‌په کاسترو که رییس باشگاه سویا است، پاسخ توصیه راموس را داد و گفت: او بازیکن بزرگی در سویا بود و بعد از درخشش در این تیم راهی رئال‌ مادرید شد. او بهتر است به تیم کنونی‌اش کمک کند و اگر توصیه ای دارد، به رییس باشگاه خود کند نه من. او نمی‌داند ما برای رها شدن از دشنام‌ها و خشونت در فوتبال چه تلاشی از خود نشان می‌دهیم.

او ادامه‌ داد: راموس در چه جایگاهی است که به من توصیه کند؟ دو سال پیش تلاش کردم تا رابطه او با هواداران سویا را بهتر کنم اما او با حرکت تحریک آمیز خود بعد از زدن پنالتی دوباره حاضران در ورزشگاه را تحریک کرد و همه چیز را به هم ریخت. نمی‌گویم که تنها راموس اشتباه کرد بلکه  بعضی از هواداران ما هم اشتباه کردند.

رییس سویا درباره این سوال که آیا هواداران تیمش به خاطر سر دادن شعار علیه راموس جریمه می‌شوند نیز گفت‌: فکر نمی‌کنم چنین چیزی صورت بگیرد. اگر این‌گونه باشد، باید هواداران بسیاری از تیم ها محروم شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس سویا پاسخ سرخیو راموس را داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..