تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چای لیمو و نعناع؛ درمان نفخ معده

کد خبر: ۴۶۷۰۹۸

۲۶۲  بازدید

اگر معده تان بدقلقی می کند، و یا در فصل زمستان از دست سرفه های پی در پی رهایی ندارید، ما به شما چای لیمو و نعناع را توصیه می کنیم.

وب سایت سوران: اگر معده تان بدقلقی می کند، و یا در فصل زمستان از دست سرفه های پی در پی رهایی ندارید، ما به شما چای لیمو و نعناع را توصیه می کنیم.


مواد لازم:


برگ نعنا 6 تا 8 عدد شکر 6 قاشق سوپ خوری اب لیمو از دوعدد لیموی تازه چای کیسه ای 1 تا 2 عدد چوب دارچین مقداری میخک 8 تا 10 عدد اب جوش 1 لیتر چای لیمویی  طرز تهیه:

1-همه مواد را در ظرف تمیزی بریزید و در ان را محکم ببندید.


2-در محیط اشپز خانه قرار دهید تا مزه اش برای دم کردن بهتر شود.


3-ظرف را روی شعله قرار داده تا بجوش اید .بگزارید ده دقیقه جوش اید سپس زیرش را کم کنید.


4-چای را داخل فنجان ریخته و با تکه ای لیمو فنجانتان را تزیین کنید.


خواص نعنا:


نعنا از نظر طب قدیم ایران نسبتا گرم و خشک است و از نظر خواص دارویی از پونه قوی تر است.از نعنا اسانس/روغن و....تهیه میکنندکه مصارف زیادی هم دارند.نعنا باد شکن است. تقویت کننده معده و بدن است.ضد تشنج و ضد سرفه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چای لیمو و نعناع؛ درمان نفخ معده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..