تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان کسبه پاساژ پلاسکو/مذاکره شهرداری با بنیاد مستضعفان

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس  درباره وضعیت اسکان کسبه پاساژ پلاسکو اظهار داشت: اولین اقدام پیگیری امور مفقودین و عزیزان آتش نشان است.

وی ادامه داد: برای کسبه ساختمان پلاسکو نیز پیگیری هایی صورت گرفته است چرا که تمام هستی خود را از دست داده اند.

اقبال شاکری گفت: شهرداری پیشنهاد داده است که غرفه های بوستان گفت و گو در اختیار این کسبه قرار بگیرد و در اختیارشان باشد‌.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: دولت نیز چند پاساژ در اطراف محله بازار را اعلام کرده در اختیار کسبه ساختمان تخریب شده قرار دهند.

وی افزود: شهرداری با بنیاد مستضعفان نیز وارد مذاکره شده است و قرار شده بنیاد فروشگاه های قدس را در اختیار کسبه پلاسکو قرار دهد که احتمالا این پیشنهاد قبول کسبه شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/VGTIB3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان کسبه پاساژ پلاسکو/مذاکره شهرداری با بنیاد مستضعفان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..