تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه شهرام ناظری / بنا بود به درویشی جایزه بدهند نه به من

گلایه شهرام ناظری / بنا بود به درویشی جایزه بدهند نه به من

شهرام ناظری در این مراسم با بیان اینکه تا چند روز پیش، از برگزاری چنین مراسمی بی‌خبر بود، گفت: با من تماس گرفتند که جشنواره بین‌المللی اقوام است، تشریف بیاورید و من هم حضور استاد محمدرضا درویشی، متخصص موسیقی اقوام را در این مراسم پیشنهاد کردم و در نهایت از زبان یکی از دوستان متوجه شدم که قرار است برنامه‌ای برای تجلیل از من برگزار شود.

او افزود: اگر حضور محمدرضا درویشی را در این جشنواره پیشنهاد کردم، مقصود این بود که از حضور متخصصی مانند ایشان در بحث موسیقی اقوام در چند روز جشنواره استفاده شود که بهره‌ای هم برای موسیقی کرمانشاه و منطقه کُرد داشته باشد.

او ادامه داد: زحمات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در برگزاری این مراسم نادیده نمی‌گیرم، اما شرایط طوری است که اگر افرادی هم بخواهند کار کنند، چوب لای چرخ‌شان می‌گذارند و سنگ‌اندازی می‌کنند.

ناظری پس از دریافت نشان «فرهنگ و هنر» کرمانشاه گفت: قطعا این نشان مهم‌ترین جایزه زندگی‌ام خواهد شد و امیدوارم مسئولان فرهنگی کشور، روزی نشان «فرهنگ و هنر ایران» را به افرادی مثل استاد محمدرضا درویشی بدهند.

این استاد آواز ایران در پاسخ به درخواست برای اجرای زنده قطعه‌ای تأکید کرد: این هم از همان بی‌برنامگی‌هایی است که سال‌ها به آن عادت کرده‌ایم. برای اجرا باید سازی مهیا باشد و از قبل برنامه‌ریزی شده باشد.

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه شهرام ناظری / بنا بود به درویشی جایزه بدهند نه به من»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..