تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایگاه نظامی آمریکا در سوریه

به گزارش افکارنیوز،

 آمریکا یک پایگاه نظامی در غرب شهر حسکه سوریه ایجاد کرده است.

این پایگاه نظامی در راستای آنچه «آمادگی برای نبرد دیرالزور و پشتیبانی از نبرد در شهر رقه علیه داعش» خوانده شده ساخته شده است.

خبر احداث این پایگاه در حالی منتشر می شود که احتمال بسته شدن فرودگاه نظامی اینجرلیک ترکیه به روی نظامیان آمریکایی به خاطر حمایت واشنگتن از گروه‌های شبه‌نظامی کُرد – که از نظر دولت آنکارا گروه‌های تروریستی هستند – وجود دارد.

در همین حال، منابع نزدیک به مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، اعلام کردند نیروهای امریکایی قرار است از پادگان «تل بیدر» واقع در غرب شهر حسکه به عنوان پایگاه جدید خود استفاده کنند.

گفته می‌شود این پایگاه شامل ۸۰۰ سرباز و نیروهای ویژه آمریکایی و همچنین مربیان نظامی و تجهیزات و سلاح است.

این در حالی است که نیروهای آمریکایی حدود یک سال پیش کنترل فرودگاه رمیلان واقع در استان حسکه را برای پشتیبانی از گروه‌های کُرد تحت حمایت خود در اختیار گرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایگاه نظامی آمریکا در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..