تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین تصاویر از یک شهید عملیات/ خداحافظ فرمانده+عکس

آخرین تصاویر از یک شهید عملیات/ خداحافظ فرمانده+عکس

ساعات اولیه صبح پنج شنبه 30 دی ماه بود که موضوع حریق ساختمان پلاسکو به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

در اولین اعزام، نیروهای 4 ایستگاه به محل حادثه Incident اعزام شدند اما شدت حریق بسیار زیاد بود و بلافاصله نیروهای 4 ایستگاه دیگر نیز در محل حادثه حضور یافتند.

شعله های آتش در حدی بود که مقابله با آن از پس نیروهای 8 ایستگاه هم بر نمی آمد. بلافاصله نیروهای سایر ایستگاه ها و فرماندهان آنها در محل حاضر شدند. در نهایت 200 آتش نشان در صحنه در حال مبارزه با آتش بودند که به یکباره ساختمان فرو ریخت.

در لحظه فرو ریختن ساختمان، تعدادی از آتش نشان ها و کسبه در محل حضور داشتند.

تاکنون یکی از آتش نشان های حاضر در صحنه حادثه به علت شدت سوختگی در بیمارستان مطهری جان خود را از دست داده و پیکر 2 شهید آتش نشان دیگر نیز از زیر آوار خارج شده است.

965375_309

تلاش ها همچنان برای یافتن پیکر مطهر سایر آتش نشان ها همچنان ادامه دارد. یکی از شهدایی که پیکر وی هنوز از زیر آوار ساختمان پلاسکو خارج نشده، علی امینی، مدیر منطقه 2 عملیات آتش نشانی بوده است. هدایت 16 ایستگاه آتش نشانی بر عهده وی بوده و شهید امینی در روز حادثه به عنوان یکی از فرماندهان عملیات در صحنه حضور داشته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین تصاویر از یک شهید عملیات/ خداحافظ فرمانده+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..