تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو متقاعد شد؛ این بازیکن به درد پرسپولیس نمی خورد!

جذب کفشگری چگونه منتفی شد؛

برانکو متقاعد شد؛ این بازیکن به درد پرسپولیس نمی خورد!

هر چند سرمربی پرسپولیس نیاز به یک هافبک دفاعی برای تیمش دارد ولی مشاوره اطرافیان او مانع جذب بازیکن پدیده شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، برانكو ایوانکوویچ كلاً روی مهرداد كفشگری نظر مثبتی دارد، به خصوص كه مهرداد هر از گاهی از علاقه‌اش برای پیوستن به پرسپولیس می‌گوید و دل هواداران سرخ را به دست می‌آورد.

 

پرسپولیس در پست هافبك دفاعی كمبود نفر دارد و فعلاً گزینه چندان مناسبی هم برای خرید در این پست در بازار به چشم نمی‌خورد، به همین دلیل هم برانكو چندان مخالف جذب كفشگری نیست و جذب او را بهتر از كمبود مهره در هافبك دفاعی می‌داند اما...

 

اطرافیان برانكو در پرسپولیس نظرشان مخالف برانكو است و معتقدند كفشگری به درد سرخ‌ها نمی‌خورد، به همین دلیل هم با سرمربی تیم صحبت و او را قانع كرده‌اند كه پرسپولیس نیاز به هافبك دفاعی دیگری دارد و فعلاً هم می‌تواند فصل را با كمال كامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه ادامه دهد و به مشكلی هم برنخورد.

 

در نهایت مشاوره اطرافیان برانكو كارساز شد و برانكو هم بی‌خیال كفشگری شد تا این بازیكن از پرسپولیس دور شود و...

خبر ورزشی

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو متقاعد شد؛ این بازیکن به درد پرسپولیس نمی خورد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..