تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب در عین بی خبری؛ می شود بگویید کی روش کجاست؟

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از روزنامه گل، برای ما اصلا عجیب نیست که صبح علی‌الطلوع شاهد تلاش بی حد و حصر همکارانمان در راه تکذیب گرفتن از کسانی که با ما مصاحبه کرده‌اند باشیم یا ببینیم که سعی دارند سوژه‌های اصلی ما را به اشکال مختلف نادرست جلوه بدهند.

 

به همین دلیل است که اصلا متعجب، ناراحت و نگران نمی‌شویم از مصاحبه یکی از این همه سایتی که در کمین تیترهای ما هستند با یکی از این همه آدمی که در فدراسیون وجود دارند و معمولا از هیچ چیز هم با خبر نیستند اما در عین بی‌خبری فقط تکذیب می‌کنند و آنچه خبرنگار می‌خواهد را دو دستی تقدیمش می‌دارند!

 

جناب آقای کاظم طالقانی یکی از همین افراد است که دیروز در یکی از همین مصاحبه‌های آشنا، تیتر یک گل مبنی بر عدم حضور کی‌روش در ایران را قویا تکذیب می‌کند. آن هم در حالی که در سطور بالاتر این مصاحبه کوتاه می‌توانیم به صراحت بخوانیم که: «من خبری از اینکه کی‌روش چه کاری در ایران انجام می‌دهد ندارم اما با توجه به صحبت‌هایی که با تاج داشتم، می‌دانم که در این یکی، دو هفته رییس فدراسیون چند بار با کی‌روش ملاقات داشته است!»

 

چگونه فردی که هیچ خبری از برنامه کاری کی‌روش در ایران ندارد، می‌تواند به این صراحت رای بر دروغ بودن تیتر ما بدهد؟ اینکه رییس فدراسیون فوتبال ایران با سرمربی تیم ملی دیدار کرده و جلسه داشته به هیچ وجه نافی خبری که منتشرش کرده‌ایم نیست.

 

مخصوصا که همه می‌دانند تاج در این مدت دو، سه سفر کاری کوتاه مدت به حاشیه خلیج فارس داشته و چه دلیلی وجود دارد که جلسات مورد نظر جناب طالقانی در آنجا برگزار نشده باشد؟!

 

موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که نه روابط‌عمومی فدراسیون، نه شخص تاج و نه حتی خود کی‌روش هیچ واکنشی به این خبر نشان نمی‌دهند و فقط آقای طالقانی که البته هیچ خبری هم از برنامه‌های کی‌روش در تهران ندارند (!) این خبر را تکذیب می‌کنند و ناخواسته به ما تهمت نشر اکاذیب می‌زنند.

 

اگر کی‌روش در ایران است پس چرا سر هیچ کدام از دیدارهای لیگ - که این روزها با شتابی بیشتر از همیشه برگزار می‌شوند - حاضر نمی‌شود؟ اصلا او در کجای تهران و یا ایران اقامت دارد که هیچ کس نمی‌تواند ردی از او پیدا کند؟

 

از سوی دیگر محل جلساتی که تاج و کی‌روش در این مدت برگزار کرده اند، کجا بوده است؟ مگر اینگونه جلسات مهم کاری را در محلی غیر از فدراسیون و دفتر رییس فدراسیون برگزار می‌کنند، پس چرا هیچ‌کس - تاکید می‌کنیم هیچ‌کس! - او را در فدراسیون ندیده است؟

 

نکند او حتی حضور در فدراسیون برای رسیدن به توافقی مجدد با ایرانی‌ها را هم در شان و اندازه خود نمی‌داند و رییس فدراسیون برای دیدار با وی به محل اقامتش می‌رود و از او "وقت ملاقات" می‌گیرد؟

 

اگر کی‌روش در ایران است، لطفا از روی ماه او پرده‌برداری کنید تا شایعات بیش از این قوت نگیرند و اگر قرار به تکذیب یک تیتر مهم است، بهتر است این کار همراه با ارائه اسناد لازم، خیلی رسمی و دقیق و شسته و رفته از سوی روابط عمومی فدراسیون انجام شود، نه از جانب کسانی که حتی از برنامه‌های کی‌روش هم خبر ندارند، چه برسد به محل اقامت او. فوتبال‌مان حرفه‌ای نام دارد، پس بیایید حرفه‌ای باشیم!‍

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب در عین بی خبری؛ می شود بگویید کی روش کجاست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..