تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ بر کمک‌های نظامی به مصر پایبند است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، «شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید از گفت‌وگوی تلفنی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا با همتای مصری خود «عبدالفتاح السیسی» طی روز دوشنبه، خبر داد.

اسپایسر گفت: «رئیس‌جمهوری (آمریکا) تعهدش برای ادامه کمک‌های نظامی به مصر و همکاری با آن تأکید و تصریح کرد این کمک‌ها از نبرد نظامی علیه تروریسم حمایت می‌کند.»

این سخنگو افزود: «دولت ترامپ بر این روابط دوجانبه، که این دو کشور را در عبور از چالش‌های منطقه‌ای طی دهه‌ها کمک کرده است، پایبند می‌ماند... این دو رئیس‌جمهور درباره سفر به آمریکا در آینده، گفت‌وگو کردند.»

این در حالی است که «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا بخشی از کمک‌های نظامی به مصر را در واکنش به قلع و قمع هواداران «محمد مرسی» رئیس‌جمهور اسبق این کشور، به حال تعلیق درآورده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ بر کمک‌های نظامی به مصر پایبند است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..