تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۶درصد پرونده‌های پلیس فتای سمنان منتج به نتیجه شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار روح‌الامین قاسمی صبح سه شنبه در جمع فرماندهان نیروی انتظامی استان سمنان به میزبانی پردیس نیروی انتظامی سمنان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ناجا در سال جاری بیان داشت: در حوزه پلیس فتا خوشبختانه اقدامات خوبی در یک سال اخیر در استان صورت گرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مقوله امنیت شهروندی در فضای مجازی اشاره کرد که می‌توان گفت تقریباً تمام پرونده‌های ارجاع شده به نیروی انتظامی استان در این حوزه به نتیجه رسیده و با متخلفان به‌شدت برخورد شده است که نمونه آن را شهروندان در برخورد با کانال‌های ضد عفت عمومی مشاهده کردند.

وی با تاکید بر اینکه اهتمام جدی فرماندهان نیروی انتظامی در مسائل اعتقادی موجب تفاوت محسوس پلیس ایران نسبت به پلیس دیگر کشورهای دنیا است، افزود: در حوزه فضای مجازی نیز باید گفت این‌چنین است اما درنهایت کنترل فضای مجازی بدون مشارکت مردمی دشوار بوده و مردم نیز باید در این راه پلیس را با اقدامات پیشگیرانه مانند عدم تبادل اطلاعات شخصی، عدم نگهداری عکس‌های شخصی و اعتماد نکردن به فضای مجازی حمایت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان درباره تأمین امنیت اماکن گردشگری نیز، گفت: ناجای استان در راستای کنترل بخش‌های گردشگری استان در سال جاری اقدام به پاک‌سازی کویر و همچنین نظارت گسترده در دو منطقه شهمیرزاد مهدیشهر و بسطام شاهرود کرده که خوشبختانه آثار این طرح هم‌اکنون به‌خوبی مشهود است.

قاسمی برنامه‌ریزی برای انتخابات ریاست جمهوری را نیز در زمره اقدامات آتی ناجای سمنان عنوان کرد و افزود: پلیس ذاتاً مسئولیت تأمین امنیت را دارد و انتخابات نیز برای ما دارای اهمیت فراوانی است که طرح مدیریت آن‌هم اکنون در شهرها و روستاهای استان پایه‌گذاری شده است.

وی افزود: تأمین امنیت زائران اربعین حسینی(ع) و اعزام نیروی انتظامی به مرز چذابه در ایام اربعین نیز ازجمله اقدامات فرماندهی ناجای استان سمنان در طول ماه محرم و صفر بود.

فرمانده ناجای استان سمنان همچنین از کاهش چهار درصدی تصادفات و کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های تصادفات درون و برون‌شهری خبر داد و گفت: خوشبختانه طی یک سال گذشته تصادفات در استان کاهش‌یافته و در راستای کاهش هرچه بیشتر این سوانح، پلیس راهور ناجای استان برنامه‌های ویژه نوروزی را ترتیب داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۶درصد پرونده‌های پلیس فتای سمنان منتج به نتیجه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..