تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد هفت و نیم درصدی اهدای خون در قزوین

سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 08:202017-01-24اقتصادي

مدیرکل انتقال خون استان از رشد هفت و نیم درصدی اهدای خون در استان خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز قزوین، محمدحسین برادران گفت: در ده ماهه امسال 38 هزار و 623 نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کرده اند .

وی افزود: از این تعداد 28 هزار و 735 نفرخون اهدا کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.

برادران، با بیان اینکه این اداره کل، خون مورد نیاز بیمارستان های استان را به طور کامل تامین می کند، افزود: در این مدت 21 هزار و 318 کیسه خون به بیمارستان های استان ارسال شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل دوازده و 9 دهم درصد افزایش داشته است .

به گفته وی، در این مدت شش هزار و 565 واحد خون به تهران ارسال شده است.


کلید واژه ها: اهدای خون - استان - انتقال خون - بیمارستان - درصد - اهدا - افزایش - انتقال - قزوین - خبرگزاری - تامین - تهران - گزارش - اداره - میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد هفت و نیم درصدی اهدای خون در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..