تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه در هنگام نوشتن یک متن در اینستاگرام به ابتدای خط بعدی برویم؟!

استفاده از اموجی‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای جذاب کردن و رنگ ولعاب دادن به پروفایل، کامنت‌ها و توضیحات عکس‌ها در اینستاگرام است. ولی اگر بخواهید در نوشته خود به ابتدای خط بعدی بروید چه باید بکنید؟!

احتمالا در هنگام نوشتن کپشن برای یک عکس با این مشکل مواجه شده‌اید. اینکه بخواهید به ابتدای خط بعد بروید ولی کلید Enter برای این کار وجود نداشته باشد. در واقع کلید Enter وجود دارد، فقط باید بدانید که چگونه به آن دست یابید. در این مقاله قصد داریم یک روش بسیار ساده و کاربردی را به شما آموزش دهیم تا با استفاده از آن هم در هنگام نوشتن کپشن برای تصاویر و هم در قسمت مربوط به بیوگرافی (Instagram bio) بتوانید یک پاراگراف جدید در نوشته خود ایجاد کنید.

اضافه کردن خط جدید در نوشته کپشن مربوط به تصاویر

احتمالا در زمان نوشتن یک کپشن برای عکسی که قصد به اشتراک گذاشتن آن در اینستاگرام را دارید به این نکته برخورد کرده‌اید که کلید Return یا Enter برای رفتن به خط بعدی در صفحه کلید گوشی شما وجود ندارد. نکته اینجاست که این کلید وجود دارد ولی از چشم کاربر پنهان است.

برای دسترسی به کلید Enter ابتدا روی کلید “123” که در پایین و سمت چپ صفحه کلید گوشی قرار دارد، کلیک کنید. همانطور که می‌دانید با این کار کاراکتر‌های دیگری به غیر از حروف در صفحه کلید برای شما نمایش داده می‌شود. حال در گوشه پایین و سمت راست از صفحه کلید گوشی می‌توانید کلید Enter یا Return را مشاهده کنید.

همانطور که انتظار می‌رود، انتخاب این کلید باعث می‌شود تا در نوشته یک خط جدید ایجاد شود.

این نکته را مد نظر داشته باشید که اینستاگرام به شما این اجازه را نمی‌دهد که بدون نوشتن متن جدید، یک خط دیگر به نوشته خود اضافه کنید یا به عبارت دیگر نمی‌توان دو بار از کلید Enter پشت سر هم استفاده کرد.

اضافه کردن خط جدید در نوشته مربوط به قسمت بیوگرافی

متنی که در Instagram bio نوشته می‌شود اولین چیزی است که هر فردی در هنگام مشاهده صفحه شخصی شما با آن روبرو می‌شود. بنابراین متنی که در این قسمت می‌نویسید می‌تواند خیلی برای شما مهم باشد و ممکن است بخواهید این نوشته را در چندین پاراگراف تقسیم بندی کنید.

متاسفانه نکته‌ای که در بالا گفته شد، در مورد نوشتن توضیحات در قسمت بیوگرافی (Instagram bio) قابل استفاده نیست. ولی نگران نباشید. همیشه یک راه حل وجود دارد. اگر قصد ایجاد خط جدید در نوشته قسمت بیوگرافی حساب اینستاگرام خود را دارید، ابتدا متن مورد نظر خود را در یک برنامه ویرایش متن بنویسید (توجه داشته باشید که هر جا که لازم است از کلید Enter استفاده کرده و به خط بعدی بروید). سپس متن را کپی کرده و در قسمت بیوگرافی بچسبانید (Paste کنید).




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه در هنگام نوشتن یک متن در اینستاگرام به ابتدای خط بعدی برویم؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..