تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک ۴ میلیارد ریالی خیران در قالب طرح صدقات به مددجویان

مدیر کمیته امدادشهرستان اسلام آبادغرب خبر داد: کمک ۴ میلیارد ریالی خیران در قالب طرح صدقات به مددجویان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،مدیر کمیته امداد شهرستان با ارائه گزارشی از وضعیت اجرای طرح صدقات در شهرستان و چگونگی مصرف آن در جهت رفع مشکلات نیازمندان خبر داد.

سید مهدی حجازی، مدیر کمیته امداد با اشاره به اینکه طرح صدقات با هدف ترویج سنت‌های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری در سطح شهرستان اجرا می‌شود، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح احیای سنت‌های حسنه اسلامی و کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان است.

وی با اشاره به اینکه درآمد حاصل از این طرح موجب می شود، منابع در مسیر خدمت به نیازمندان جاری شده و در حوزه توانمندسازی خانواده‌ها اثربخش شود؛ اضافه کرد: مبالغ جمع آوری شده در این طرح برای رفع نیاز های خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف از جمله جهیزیه ، مسکن ، کمک به درمان نیازمندان ، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیاز مند هزینه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد مشترکان صندوق صدقات در شهرستان اسلام آبادغرب 22 هزار و 773 است، تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون میزان مساعدت خیران در طرح صدقات ۴ میلیارد ریال بوده است.

وی در ادامه با تاکید بر حضور بیش از پیش خیران در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد افزود: خیران و نیکوکاران به عنوان شرکای استراتژیک کمیته امداد در حوزه فقرزدایی محسوب می‌شوند و حضور پررنگ آنها در این برنامه ها می تواند قدرت مانور کمیته امداد را در حوزه فقرزدایی افزایش دهد .

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد مردمی و فعالیت های آن بر پایه و اساس مردم شکل گرفته است، گفت: افزایش حضور مردم در این بخش موجب کارآمدی و اثربخشی خدمات امداد در سایر بخش ها خواهد شد.

وی گفت: خوشبختانه به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت خیران بسترهایی در کمیته امداد فراهم شده است که خیران با هر نیت و در هر زمینه ای که تمایل داشته باشند، می‌توانند با کمیته امداد همکاری کنند.

۴۶

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک ۴ میلیارد ریالی خیران در قالب طرح صدقات به مددجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..