تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس شهرستان های جنوب سیستان وبلوچستان به دلیل سیلاب تعطیل است

علی مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام مقاطع تحصیلی شیفت صبح مدارس شهرستان قصرقند و شیفت صبح مدارس ابتدایی شهرستان های چابهار، ایرانشهر و سراوان امروز به دلیل آبگرفتگی معابر تعطیل اعلام شد.
وی تصریح کرد: بارندگی های شدید از 2 شب گذشته تا کنون سبب بسته شدن راههای روستایی، آبگرفتگی معابر، سیلاب و تعطیلی شیفت صبح این مدارس شده است.
به گزارش هواشناسی سیستان و بلوچستان، تا پایان وقت امروز در جنوب، سواحل و برخی نقاط مرکزی استان بارش های سنگین همراه با رعد و برق و تندباد شدید پیش بینی می شود.
در این مدت شدت بارش ها برای شهرستان های کنارک، چابهار، نیکشهر، فنوج، ایرانشهر، بزمان، دلگان و خاش، قصرقند، سرباز، مهرستان، سیب و سوران و سراوان است و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی رخ خواهد داد.
3213**3042 خبرنگار:اکبر نوری **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس شهرستان های جنوب سیستان وبلوچستان به دلیل سیلاب تعطیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..