تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگوی تلفنی وزیر دفاع جدید آمریکا با استولتنبرگ درباره ناتو

جیمز متیس در گفتگوی تلفنی خود با دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، بر «اهمیت» وجود سازمان ناتو تاکید کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز دوشنبه اعلام کرد جیمز متیس، وزیر دفاع جدید این کشور، با ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، تلفنی گفتگو کرد تا بر اهمیتی که وی برای این ائتلاف نظامی قائل است، تاکید کند.

جف دیویس در بیانیه‌ای درباره این گفتگوی تلفنی افزود:« متیس و استولتنبرگ در مورد اهمیتی که وزیر دفاع آمریکا برای ناتو قائل است و همچنین اهمیت ارزش های مشترک ما گفتگو کردند. وزیر دفاع آمریکا همچنین بر اهمیت ناتو برای دفاع از این ارزش‌ها تاکید کرد.»

در این بیانیه آمده است دو طرف متعهد شدند طی ماه‌های آینده رایزنی‌هایشان را ادامه دهند. آنها همچنین اعلام کردند مشتاقانه در انتظار نشستی دوجانبه در حاشیه نشست ماه فوریه وزیران دفاع ناتو هستند.

پنتاگون اعلام کرد متیس همچنین با همتاهای خود از انگلیس و کانادا گفتگوهایی انجام داد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته است اگرچه ناتو برای وی همچنان بسیار مهم است، این ائتلاف نظامی منسوخ شده است؛ زیرا از خود در برابر حملات تروریستی دفاع نکرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگوی تلفنی وزیر دفاع جدید آمریکا با استولتنبرگ درباره ناتو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..